کد خبر:44123
پ

گل گهر و پیکان تنها امید استقلال برای قهرمانی

با تساوی سپاهان مقابل ملوان، شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر باز هم کمتر شد و حالا تنها باید هواداران این تیم برای موفقیت دو تیم پیکان و گل گهر مقابل سپاهان و پرسپولیس دست به دعا بردارند. سید مجید حسینی که دستیار گل محمدی در ذوب آهن بود، پیشتر توانسته بود مقابل تیمهای […]

با تساوی سپاهان مقابل ملوان، شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر باز هم کمتر شد و حالا تنها باید هواداران این تیم برای موفقیت دو تیم پیکان و گل گهر مقابل سپاهان و پرسپولیس دست به دعا بردارند.

سید مجید حسینی که دستیار گل محمدی در ذوب آهن بود، پیشتر توانسته بود مقابل تیمهای مدعی قد علم کند و در سه هفته پایانی می بایست با پیکان به مصاف دو تیم مدعی قهرمانی پرسپولیس و پیکان برود. در صورتی که او بتواند پرسپولیس را شکست دهد و از سپاهان حداقل یک تساوی بگیرد، شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر به طرز قابل ملاحظه افزایش پیدا خواهد کرد.

اما تنها امید استقلال و البته سپاهان برای توقف پرسپولیس صدرنشین، تیم پیکان نیست! هر دو تیم منتظر لغزش پرسپولیس مقابل تیم گل گهر هستند که البته با جدایی امیر قلعه نویی از شرایط خوب خود فاصله گرفته است و تنها انگیزه بازیکنان استقلالی حاضر در این تیم می تواند به کمک استقلال یا سپاهان برای قهرمانی لیگ برتر بیاید.

نکته جالب اینکه گل گهر در جام حذفی نیز می بایست به مصاف پرسپولیس برود و این پتانسیل را دارد به عنوان تیمی لقب بگیرد که با شکست پرسپولیس در لیگ و جام حذفی، دو جام را از این تیم بگیرد.

حال باید منتظر ماند و دید تیم سعید الهویی مقابل تیم خوش روحیه پرسپولیس چه نتایجی کسب خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید