کد خبر:33470
پ

گل محمدی: قول می دهم روی داور فشار نگذارم/ رادو رفته و دیگر بر نمی گردد

در آستانه شروع هفته نهم لیگ برتر، سازمان لیگ اعلام کرد همه بازیهای این هفته بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی با هوادار صحبتهای قابل تاملی انجام داد که اهم آنها را در ادامه می خوانید.   گل محمدی: قول می دهم روی داور فشار نگذارم/ رادو رفته […]

در آستانه شروع هفته نهم لیگ برتر، سازمان لیگ اعلام کرد همه بازیهای این هفته بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی با هوادار صحبتهای قابل تاملی انجام داد که اهم آنها را در ادامه می خوانید.

 

گل محمدی: قول می دهم روی داور فشار نگذارم/ رادو رفته و دیگر بر نمی گردد

🔺بازی راحتی برای ما نخواهد بود. هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد جایگاهش اینجای جدول نیست. اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود.

🔺قطعا بازی سختی خواهیم داشت و باید خیلی بیشتر از دیدارهای قبل برای برد تلاش کرده و باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم. این دیدار خانگی برای ما خیلی مهم است. قطعا گفته‌ام ۳۰ فینال پیش رو داریم و نباید نسبت به امتیازات آنها بی‌تفاوت باشیم. تاکنون که اینگونه نبوده و سعی کرده‌ایم با تمام وجود بازی کنیم. مثل دیدارهای قبلی برای بردن و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله دیدار خوبی از آب دربیاید.

🔺تیم ما شکل واقعی خود را گرفته و توانسته است در بازی‌های اخیر دیدارهای خوبی را به نمایش بگذارد. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. باید بجنگیم و دوندگی زیادی داشته باشیم. همه بازی‌ها برای ما مهم است و مهم‌ترین دیدارمان هم بازی با هوادار است.

🔺احتمال بازگشت رادوشوویچ به ایران؟ وی رفته است دیگر. اگر می‌خواست بازگردد که نمی‌رفت. متاسفانه ظاهراً مهاجرت‌های اینچنینی برای باشگاه پرسپولیس عادی شده است و در ۲ سالی که من اینجا هستم رادو اولین بازیکنی نبوده که از ایران رفته است.

🔺باید فضایی را برای داوری ایجاد کنیم که با تمرکز کامل بتوانند سوت بزنند. این کار را باید انجام بدهیم چون اشتباهات داوری همیشه بوده و خواهد. این اطمینان را از طرف تیم خودم به داوران می‎دهم که فشاری به داوران برای کسب امتیاز به آنها نخواهیم آورد.

🔺جایگاه و شخصیت تیم برای من مهم است. این وضعیت که رادو پول هم گرفته و رفته، باید بگویم که همه ما مشکل داریم و می‌توانستیم فسخ کنیم و برویم اما وقتی در پرسپولیس کار می‌کنیم خیلی از این مشکلات را باید به جان بخریم.

🔺در مورد بازیکن خوب نیست در نشست خبری حرف بزنیم، هر مربی دوست دارد بهترین بازیکن ها را بیاورد و بهترین نتیجه را بگیرد. برای من همه بازیکنان از لحاظ فنی و شخصیتی یکسان هستند و برای تیم زحمت می‌کشند. هیچ فرقی بین بازیکنان نیست و اینکه در مورد بازیکنان نظر بدهیم فکر نمی‌کنم درست باشد.

🔺درباره پنجره نمی‌دانم به خدا! هیچ اطلاعاتی از اینکه بدهی کالدرون پرداخت نمی‌شود، بازیکن نمی‌آوردیم. این بندگان خدا را آوردیم مثل توریست‌ها می‌آیند و می‌روند. ولش کن اصلا صحبتی در این باره نکنیم و انگار یک سری اتفاقات برای پرسپولیس همیشه رخ می‌دهد و باید رخ بدهد و مشکلی نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید