کد خبر:36232
پ

گلر پرسپولیسی استقلال را حذف کرد | ترکیب بچه گانه فرهاد مجیدی کار دست آبی ها داد

در حالی که شب گذشته یک گلر استقلالی (سید مهدی رحمتی) توانست با تیمش پرسپولیس را از جام حذفی کنار بزند، امشب در حالی که استقلالی ها از لحاظ فنی برتری کاملی بر حریف مازندرانی داشتند، به دست گلر پرسپولیسی نساجی، در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفت.   گلر پرسپولیسی استقلال را حذف […]

در حالی که شب گذشته یک گلر استقلالی (سید مهدی رحمتی) توانست با تیمش پرسپولیس را از جام حذفی کنار بزند، امشب در حالی که استقلالی ها از لحاظ فنی برتری کاملی بر حریف مازندرانی داشتند، به دست گلر پرسپولیسی نساجی، در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفت.

 

گلر پرسپولیسی استقلال را حذف کرد | ترکیب بچه گانه فرهاد مجیدی کار دست آبی ها داد

گلر پرسپولیسی استقلال را حذف کرد | ترکیب بچه گانه فرهاد مجیدی کار دست آبی ها داد

استقلال در حالی این بازی حساس را آغاز کرد که در صورت برد در این مسابقه مسیر قهرمانی اش بسیار هموار می شد اما انتخاب یک ترکیب بچه گانه و به نوعی دست کم گرفتن حریف توسط فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال باعث شد تا تیم نساجی به اعتماد به نفس خوبی در نیمه اول برسد و در ادامه نیز با رفلکس های علیرضا حقیقی و البته اندکی چاشنی شانس، بازی را به ضربات پنالتی بکشاند و در نهایت برنده بازی شود.

اگر در بازی شب گذشته یحیی گل محمدی بر روی اصرار بر حضور هنانوف و تمیروف مورد شماتت قرار گرفته بود، در این بازی نیز علی رغم فرصت سوزی های بسیار زیاد امیرحسین حسین زاده که در دربی نیز تکرار شده بود، این بازیکن تا دقایق پایانی همچنان در زمین مسابقه باقی ماند تا فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست بدهد.

البته آبی ها در حالی از جام حذفی کنار رفتند که بر خلاف تیم پرسپولیس، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و تنها بی دقتی بازیکنان جوان این تیم کار دست فرهاد مجیدی داد و شاید او به واسطه انتخاب ترکیب اولیه مورد انتقاد قرار بگیرد.

مجیدی که تصور می کند امیرحسین حسین زاده ارلینگ هالند و یا امباپه است، اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد و این در حالیست که اگرچه او بازیکن خوبی محسوب می شود اما در چنین بازیهای بزرگی تجربه کافی ندارد و این برای سومین بار پیاپی است که حسین زاده بازی در ورزشگاه با تماشاگر را تجربه می کند و جو تماشاگران حسابی بر روی او اثر گذاشته و نمایش بی کیفیتی از او شاهد هستیم.

هر چه که هست، مجیدی با ریسک بالایی که انجام داد نشان داد که مربی بزرگی برای بازیهای بزرگ نیست و این برای سومین بار است که او در جام حذفی ناکام مانده است. او در حالی این ترکیب عجیب را برای شروع بازی انتخاب کرد که شاید اگر بازیکنانی که در نیمه دوم به میدان آمدند و نبض بازی به طور کامل در اختیار استقلال قرار گرفت، از همان ابتدا در میدان حضور داشتند، نتیجه ای دیگر در جریان بازی رقم می خورد.

البته ناگفته نماند وقت کشی تیم ساکت الهامی حسابی بر روی اعصاب و روان بازیکنان استقلال و هواداران این تیم رژه رفت و در نهایت همین عصبانیت در کنار بی تجربگی دروازه بان جوان استقلال که حتی در مسیر ضربه یکی از ضربه زنندگان پنالتی های نساجی قرار نگرفت مزید بر علت شد تا یک جام به سادگی از دست استقلال برود. ساکت الهامی و تیم تراکتور در فینال جام حذفی دو سال قبل نیز با همین حربه وقت کشی توانستند نزدیک به 20 دقیقه از وقت بازی را تلف کنند و به زحمت در فینال با نتیجه 3 بر 2 از سد استقلال مجیدی بگذرند.

آبی ها با این شکست از روحیه پائینی در ادامه رقابتهای لیگ برتر برخوردار خواهند بود و اگر مجیدی باز هم بخواهد به اشتباهات فنی خود ادامه دهد، بدون شک قهرمانی لیگ را هم به سادگی از دست خواهد داد. او ظاهراً متوجه نیست که بازیهای بزرگ، بازیکنان با تجربه می خواهد نه جوانان بی تجربه ای مثل حسین زاده و خاقانی و علیرضا رضایی!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید