کد خبر:38682
پ

گزیده بازی دوستانه پرسپولیس و تیم ملی امید (4-2)

در روزی که سرمربی پرسپولیس به علت کسالت کنار تیمش در بازی دوستانه امروز مقابل تیم ملی امید حضور نداشت، شاگردان گل محمدی با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم مهدی مهدوی کیا گذشتند. گزیده بازی دوستانه پرسپولیس و تیم ملی امید (4-2) ترکیب پرسپولیس برابر تیم ملی امید علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی […]

در روزی که سرمربی پرسپولیس به علت کسالت کنار تیمش در بازی دوستانه امروز مقابل تیم ملی امید حضور نداشت، شاگردان گل محمدی با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم مهدی مهدوی کیا گذشتند.

گزیده بازی دوستانه پرسپولیس و تیم ملی امید (4-2)

ترکیب پرسپولیس برابر تیم ملی امید

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و مهدی عبدی

گزیده بازی دوستانه پرسپولیس و تیم ملی امید (4-2)

در نیمه اول این بازی پرسپولیس با دو گل سعید صادقی و مهدی عبدی از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم با تغییرات زیادی که انجام شد، روند گلزنی پرسپولیس متوقف شد و این تیم تنها یکبار موفق به باز کردن دروازه حریف توسط تمیروف شد اما در عوض دو گل نیز دریافت کرد.

احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، علی جودکی، ابوالفضل سلیمانی، امید فهمی و علی خدادادی بازیکنانی بودند که وارد زمین شدند.
در دقیقه ۷۲، تیم ملی امید بعد از یک و دوی موفق با گوهری تک به تک شدند و به وسیله محمدحسین اسلامی به گل رسیدند.

در دقیقه ۷۶، اشتباه یاران پرسپولیس در خط دفاعی باعث شد توپ به اسلامی برسد و این بازیکن دوباره در موقعیت تک به تک گلزنی کرد تا بازی ۴-۲ شود.

در ادامه پرسپولیس دو موقعیت عالی گلزنی را به وسیله فهمی و تمیروف در مقابل دروازه حریف از دست داد.

 

در این بازی تدارکاتی مشخص شد فاصله بین بازیکنان اصلی و ذخیره پرسپولیس بسیار زیاد است چرا که پس از حضور نیمکت نشینان در زمین، پرسپولیس به یکباره با افت فنی مواجه شد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید