کد خبر:9684
پ

گزارش تمرین جنجالی پرسپولیس / بشار رسن باز هم نیامد

تمرین روز گذشته پرسپولیس که اولین تمرین بعد از فینالیست شدن در آسیا بود، شرایط عجیبی داشت. تنها بخش اندکی از بازیکنان در این جلسه تمرین حضور داشتند و از ساعت ۱۱ به خواسته کادر فنی برای گرم کردن بدن‌ها وارد زمین شدند. بازیکنان ملی‌پوش که طبیعتاً نمی‌توانستند در محل تمرین حاضر باشند و از […]

تمرین روز گذشته پرسپولیس که اولین تمرین بعد از فینالیست شدن در آسیا بود، شرایط عجیبی داشت. تنها بخش اندکی از بازیکنان در این جلسه تمرین حضور داشتند و از ساعت ۱۱ به خواسته کادر فنی برای گرم کردن بدن‌ها وارد زمین شدند. بازیکنان ملی‌پوش که طبیعتاً نمی‌توانستند در محل تمرین حاضر باشند و از سوی دیگر بازیکنان حاضر در تمرین، تعدادشان بسیار کم بود تا جایی که عصبانیت کادر فنی و سرپرستی را به دنبال داشت.

 

فقط ۱۰ بازیکن آمدند

از جمع کل بازیکنان پرسپولیس، تنها ۱۰ نفر حضور داشتند. حامد لک، مهدی عبدی، آرمان رمضانی، میلاد سرلک، علی شجاعی، امیر روستایی، احسان پهلوان، سعید حسین‌پور، احسان حسینی و یکی از دروازه‌بان‌های جوان، ۱۰ بازیکنی بودند که در محل تمرین حضور پیدا کردند و باقی بازیکنان غایب بودند.

 

غیبت موجه 

البته یکسری از بازیکنان غیبت موجهی داشتند؛ شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین غایب بودند و بشار رسن و بوژیدار رادوشویچ بازیکنان خارجی پرسپولیس هم خارج از ایران بودند و هنوز به تهران بازنگشتند و به همین علت، غیبت آنها توجیه دارد. عیسی آل‌کثیر نیز، هم محروم شده و هم مصدوم است و قاعدتاً نمی‌تواند همراه سرخ‌ها تمرین کند.

 

غایبان بزرگ

در این میان اما یکسری بازیکنان سرشناس غایب بودند؛ سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه و… از جمله این بازیکنان بودند. همین اتفاق، تمرین پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار داده بود تا شاهد حضور بازیکنان تازه‌وارد و امیدهای تیم در زمین باشیم.

 

سعید نیامد، عبدی اختصاصی کار کرد

سعید آقایی مصدوم بود و نتوانست در تمرین حاضر شود اما مهدی عبدی دیگر مصدوم پرسپولیس، در محل تمرین حاضر شد و به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

 

عصبانیت یحیی

بدقولی مسئولان پرسپولیس در پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی و مشکلات این تیم در شروع تمرینات باعث عصبانیت کادر فنی پرسپولیس شد و مدام یحیی گل‌محمدی این موضوع را با ناراحتی به مدیر تیم افشین پیروانی انتقال می‌داد. دیروز در اولین تمرین پرسپولیس قبل از شروع لیگ برتر، گل‌محمدی چهره‌ای ناراحت و عصبانی داشت و از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین بود. دستیاران سرمربی پرسپولیس اجرای تمرین را بر عهده داشتند اما مشخص بود که خودش حوصله انجام هیچ کاری را ندارد. فردی که نزدیک به یحیی بود، می‌گفت: «سرمربی تیم به پیروانی می‌گفت الان با این بازیکنان چطور باید تمرینات را شروع کنم؟ واقعاً الان باید چه‌کار کنیم؟»

 

جلسه وسط زمین

یحیی برای دقایقی به سمت حمید مطهری و داود فنایی رفت تا با دستیارانش یک جلسه سرپایی برگزار کند. او در این جلسه، دغدغه‌هایش در غیاب بازیکنان را عنوان کرد و این‌طور به نظر می‌رسید که مسئولان باشگاه را مقصر این اتفاقات می‌دانست. یحیی در این جلسه تلاش می‌کرد تا با حرکت دادن دست‌هایش، عصبانیت خود را بروز دهد. فنایی و مطهری نیز فقط نظاره‌گر این حرف‌ها بودند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دادند. دقایقی بعد، مهرداد خانبان آنالیزور تیم هم به این جمع اضافه شد و در جلسه حضور داشت. یحیی پس از پایان حرف‌هایش، دوباره به سمت نیمکت ذخیره‌ها بازگشت.

 

یک کاپیتان باعث اعتصاب شد

نکته مهم در مورد شرایط تمرینی روز گذشته، ماجرای اعتصاب بازیکنان بود. یکی از نزدیکان تیم به ما گفت: «یکی از بازیکنان بزرگتر پرسپولیس باعث غیبت تعدادی دیگر از بازیکنان شده است. این‌ فرد از بازیکنان سرشناس و بزرگترهای دیگر خواسته فعلاً به محل تمرین نروند تا تکلیف شرایط مالی روشن شود؛ حتی گل‌محمدی هم هیچ خبری از این موضوع نداشت.»

 

مطهری میدان‌دار بود

تمرین با صحبت‌های حمید مطهری کلید خورد و سپس با کار بدنسازی زیر نظر مربی بدنساز تیم دنبال شد. در ادامه، بازیکنان به دو گروه در نیمه زمین تقسیم شدند و در دروازه‌های کوچک به فوتبال تحت فشار روی آوردند.

 

باقری کارش را کرد

کریم باقری اما بدون توجه به این مسائل، با آمادگی بالای بدنی کنار بازیکنان پرسپولیس دقایقی تمرین کرد و حتی پا به توپ شد تا بار دیگر روحیه‌اش را نشان بدهد.

 

عیسی با آتل آمد

عیسی آل‌کثیر بازیکن محروم سرخپوشان نیز خودش را به محل تمرین رساند. این بازیکن هنوز به صورت رسمی، مجوزی برای تمرین کردن ندارد و مشخص نیست محرومیتش در مورد حضور در تمرینات هم مصداق پیدا می‌کند یا نه! اما حتی اگر مجوز هم داشت، فعلاً باید بیرون می‌نشست زیرا پای راست این بازیکن به علت مصدومیت از ناحیه انگشت، در آتل ثابت شده و تا وقتی پزشک تیم اجازه نداده، حق تمرین ندارد.

 

پایان با تیترهای جنجالی

اما پایان تمرین همزمان با مصاحبه جنجالی یحیی گل‌محمدی بود. سرمربی سرخپوشان به صورت رسمی گفت: «انگار این تیم یتیم و بی‌صاحب است» تا با چنین طعنه سنگینی، مدیریت باشگاه را زیر سؤال ببرد.

 

 

همه این اتفاقات در حالیست که از روز گذشته مسئولین پرسپولیس مدعی این مسئله بودند که بشار شب گذشته به تهران می آید و در تمرین امروز حاضر خواهد شد اما او به تهران نیامد و از غایبین تمرین امروز صبح پرسپولیس بود تا کادر فنی حسابی نگران جدایی احتمالی بشار باشد.

 

آی اسپورت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید