کد خبر:22103
پ

گزارش تمرین امروز پرسپولیس | انصاری با لباس شخصی آمد

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. حدود 20 هوادار با حضور مقابل در این ورزشگاه خواستار گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان بودند. امید عالیشاه، مهدی شیری و علی شجاعی سه بازیکنی بودند که قبل از سایر نفرات وارد زمین شدند و به روپایی زدن پرداختند. در این […]

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. حدود 20 هوادار با حضور مقابل در این ورزشگاه خواستار گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان بودند.

امید عالیشاه، مهدی شیری و علی شجاعی سه بازیکنی بودند که قبل از سایر نفرات وارد زمین شدند و به روپایی زدن پرداختند. در این زمان شیری و عالیشاه به کری‌خوانی با هم پرداختند.

بوژیدار رادوشویچ، امیرمحمد یوسفی و حامد لک سه دروازه بان پرسپولیس جدا از سایر نفرات به تمرینات اختصاصی پرداختند و زمانی که یحیی گل محمدی مشغول صحبت با شاگردانش بود همچنان به تمرین مشغول بودند.

محمد انصاری که خواستار جدایی از جمع سرخ‌پوشان است پس از دقایقی به محل ورزشگاه کاظمی آمد و البته بدون این که در تمرین سرخ‌پوشان شرکت کند، پس از صحبت با عوامل تیم روی نیمکتی در کنار زمین نشست.

یحیی گل محمدی قبل از آغاز تمرین حدود 10 دقیقه با شاگردانش صحبت کرد. بازیکنان پرسپولیس از ابتدای این جلسه به دو گروه با کاورهای زرد و لباس‌های سورمه‌ای تقسیم شده و به کارهای بدنسازی، تاکتیکی و فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید