کد خبر:10555
پ

گزارش تصویری بازی دوستانه پرسپولیس و مس رفسنجان (0-3) | بدون ستاره ها هرگز!

در حالی که عصر امروز دیدار دوستانه پرسپولیس و مس رفسنجان بدون حضور تعدادی از ستاره های پرسپولیس برگزار شد، خبر می رسد شجاع خلیل زاده برای نهایی کردن مذاکراتش با تیم الریان عازم دوحه قطر شد. بازی پرسپولیس و مس رفسنجان اگرچه یک بازی تدارکاتی بود اما به خوبی نشان داد پرسپولیس بدون 5-6 […]

در حالی که عصر امروز دیدار دوستانه پرسپولیس و مس رفسنجان بدون حضور تعدادی از ستاره های پرسپولیس برگزار شد، خبر می رسد شجاع خلیل زاده برای نهایی کردن مذاکراتش با تیم الریان عازم دوحه قطر شد. بازی پرسپولیس و مس رفسنجان اگرچه یک بازی تدارکاتی بود اما به خوبی نشان داد پرسپولیس بدون 5-6 ستاره خود، حرفی برای گفتن ندارد و این بازی زنگ خطری برای یحیی گل محمدی در آستانه فینال آسیا بود. این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 0 به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

 

شجاع خلیل زاده: به عشق 6 تایی ها 6 ساله تمدید می کنم

 

گزارش تصویری بازی دوستانه پرسپولیس و مس رفسنجان (0-3) | بدون ستاره ها هرگز!

در این مسابقه که در دو وقت 40 دقیقه ای برگزار شد، پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنان جوان و ذخیره، مقابل تیم با انگیزه مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی به میدان رفت و مسی ها با دو گل نیمه اول و تک گل نیمه دوم، حریف خود را شکست دادند.

◾️سه گل مس رفسنجان در این مسابقه توسط سجاد عاشوری، رحیم زهیوی و محسن آذر باد به ثمر رسید. مسی ها در اواسط نیمه دوم بازی ده نفره شدند و حامد نورمحمدی از زمین اخراج شد و نکته جالب این که بازیکنی به جای وی وارد زمین نشد.

◾️پرسپولیس که در این مسابقه در نیمه اول به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، در نیمه دوم از احمد نوراللهی و وحید امیری استفاده کرد. همچنین گلر دوم این تیم در کنار آریا برزگر، علی شجاعی، امیر روستایی و محمد شریفی نیز در نیمه دوم برای سرخپوشان به زمین رفتند.

◾️ترکیب نیمه اول پرسپولیس هم شامل حامد لک، احسان حسینی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، سعید حسین پور، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی عبدی و آرمان رمضانی بود که این ترکیب در نیمه دوم با 8 تغییر مواجه شد و تنها مهدی شیری و دو دفاع میانی احسان حسینی و سیدجلال حسینی در میدان باقی ماند.

◾️مس رفسنجان در این دیدار نمایشی جالب توجه را از خود به نمایش گذاشت و در سراسر 80 دقیقه دیدار دوستانه با نظم و برنامه بازی کرد و یک برد روحیه بخش را در اواسط برنامه تدارکاتی خود برای حضور در لیگ برتر به دست آورد. در این تیم تازه لیگ برتری شده، چهره هایی مثل علیرضا نقی زاده، سجاد عاشوری و قائم اسلامی خواه نمایش با کلاسی از خود ارائه دادند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید