کد خبر:32993
پ

گروه هوشیاران وطن عامل هک سیستم ایرلاین ماهان

گروهی که خود را “هوشیاران وطن” نامیده می‌گوید هک کردن سیستم‌های هواپیمایی ماهان کار این گروه بوده است.   گروه هوشیاران وطن عامل هک سیستم ایرلاین ماهان این گروه مدارک از شرکت ماهان را در یک کانال تلگرامی منتشر کرده است و از جمله می‌گوید که “از سال ۱۳۹۶ تا کنون حدود هفتاد هزار بار […]

گروهی که خود را “هوشیاران وطن” نامیده می‌گوید هک کردن سیستم‌های هواپیمایی ماهان کار این گروه بوده است.

 

گروه هوشیاران وطن عامل هک سیستم ایرلاین ماهان

این گروه مدارک از شرکت ماهان را در یک کانال تلگرامی منتشر کرده است و از جمله می‌گوید که “از سال ۱۳۹۶ تا کنون حدود هفتاد هزار بار مسافری به نام آقای همره همره” بین تهران و دمشق سفر کرده و به ادعای این مدارک در بعضی موارد، “صدها نفر با همان نام به طور همزمان با هم پرواز کرده‌اند.”

براساس این مدارک منتشر شده پروازهای این فرد را آژانس مسافرتی “یوتاب گشت” رزرو می‌کرده و این آژانس به طور منظم از طرف شرکتی به نام “همره”، “همراه” یا “همراه سیر” به انتقال وجوه پرداخته است.

به گقته این گزارش در اینترنت اثری از شرکتی با نام “همره” با “تمام اشکال نامش” که در مدارک داخلی ماهان قابل مشاهده است، یافت نمی‌شود.

این گروه در ادامه و براساس این مدارک مدعی شده است که شرکت هواپیمایی ماهان فعالیت خود با نیروی قدس را با نام “همره” ثبت می‌کند و مسئولیت مدیریت و هماهنگی این رابطه به عهده یکی از فرماندهان سپاه با نام فامیلی “گلپرست” است.

این گروه گفته است که در روزهای آینده گزارش‌های دیگری از اسناد به دست آمده در این هک کامپیویتری منتشر خواهد کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید