کد خبر:37726
پ

کهکشانی ترین تیم تاریخ پرسپولیس در اختیار یحیی با 9 ملی پوش و 2 خارجی

در حالی که هنوز خبری از خریدهای جدید تیمهای مدعی قهرمانی در فصل جدید نیست، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس بار خود را برای فصل جدید بسته و مطابق با نظر سرمربی تیم در اسرع وقت اقدام به خرید بازیکنان با مبالغ سنگین کرده است. مسلماً هم یحیی هم مدیریت پرسپولیس به خوبی می […]

در حالی که هنوز خبری از خریدهای جدید تیمهای مدعی قهرمانی در فصل جدید نیست، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس بار خود را برای فصل جدید بسته و مطابق با نظر سرمربی تیم در اسرع وقت اقدام به خرید بازیکنان با مبالغ سنگین کرده است. مسلماً هم یحیی هم مدیریت پرسپولیس به خوبی می دانند که قهرمانی در فصل جدید رقابتها تا چه حد حائز اهمیت است چرا که مسیر حضور مجدد مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از قهرمانی در فصل جدید می گذرد(جایی که استقلال سهمیه حضور مستقیم خود در مرحله گروهی را قطعی کرده) و یحیی به واسطه از دست دادن اعتبار و وجهه ش در فصل گذشته نزد هواداران پرسپولیس و به طور کلی افکار عمومی که موفقیت های او و پرسپولیس را مرهون حمایت های سلطانی فر می دانستند، در فصل جدید قصد اعاده حیثیت دارد.

اما با نگاهی به ترکیب احتمالی پرسپولیس در فصل جدید به جرات می توان گفت، این تیم کهکشانی ترین تیم ده سال اخیر فوتبال ایران است که فقط یک مربی ناکاربلد می تواند این تیم را به قهرمانی در لیگ آماتور ایران نرساند.

تیمی متشکل از 9 ملی پوش و دو بازیکن با کیفیت خارجی، قطعاً حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت مگر اینکه یحیی هنر استفاده از ستاره ها را بلد نباشد و به مشکلاتی با بازیکنان دچار شود که در فصل قبل نیز با آن دست به گریبان بود.

 

دروازه بان: علیرضا بیرانوند (ملی پوش)

مدافعین: پورعلیگنجی (ملی پوش) ولسیانی (خارجی)

مدافعین کناری: وحید امیری (ملی پوش) اسماعیلی فرد(ملی پوش)

هافبک های میانی: میلاد سرلک (ملی پوش) کمال کامیابی نیا (ملی پوش)

هافبک ها تهاجمی : مهدی ترابی (ملی پوش) سروش رفیعی (ملی پوش) سعید صادقی (ملی پوش)

مهاجم هدف: کاسیانو (بازیکن خارجی)

 

گل محمدی به خوبی نقاط ضعف تیمش را در نقل و انتقالات پرسپولیس پوشش داد.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید