کد خبر:28948
پ

کنعانی زادگان توهین به استقلالی ها را گردن نگرفت: صداگذاری شده است!

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس که به واسطه انتشار کلیپی جنجالی در مظان اتهامی سنگین قرار دارد، الفاظ رکیک منتشر شده در کلیپ فوق را منتسب به خود ندانست و آن را صداگذاری و شیطنت چند هوادار استقلال دانست.   کنعانی زادگان توهین به استقلالی ها را گردن نگرفت: صداگذاری شده است! من هیچ توهینی نکردم […]

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس که به واسطه انتشار کلیپی جنجالی در مظان اتهامی سنگین قرار دارد، الفاظ رکیک منتشر شده در کلیپ فوق را منتسب به خود ندانست و آن را صداگذاری و شیطنت چند هوادار استقلال دانست.

 

کنعانی زادگان توهین به استقلالی ها را گردن نگرفت: صداگذاری شده است!

من هیچ توهینی نکردم و از اینکه عده‌ای یک فیلم قدیمی را در زمان مسابقات حساس پرسپولیس با صداگذاری و استفاده از الفاظ زشت و توهین آمیز منتشر کرده‌اند بسیار متأسف هستم.

فکر می‌کنم حدودا یک سال و نیم پیش گرفته شده و اینکه در این برهه حساس منتشر می‌شود و روی آن صداگذاری می‌کنند خیلی عجیب است. البته من می‌دانم هدفشان از این کارها چیست.

قصدشان فقط حاشیه‌سازی برای پرسپولیس است. ما قهرمان سوپرجام شدیم، مدعی اول قهرمانی در لیگ هستیم و در جام حذفی هم شانس قهرمانی هستیم. پرسپولیس در چند سال اخیر همه جام‌ها را درو کرده و دست خیلی از تیم‌ها از جام کوتاه مانده است. به همین دلیل به هر کاری دست می‌زنند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • سینا 13 جولای 2021 / 3:49 ب.ظ

    لطفا خواهشا …..شر نگو . تیمتون با کمک داوری به رتبه سوم رسیده زبونتون هم درازه .
    استقلال که از لحظ اخلاقی سرامد تمام تیمهای لیگ برتره . از فرنازتون گرفته تا قائدی قاتلتون که دوست خودشو با ماشین کشت

  • رضا 10 جولای 2021 / 4:53 ب.ظ

    عجیبه این بازیکنان پرسپولیس با این دروغهایی که می‌گویند چطور در تمرینات به صورت هم نگاه می‌کنند.عبدی میگه با دست گل نزدم. این میگه فحش ندادم. پیروانیشون که خدای دروغه…این تیم از نظر اخلاقی دچار فروپاشی شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید