کد خبر:37705
پ

کنایه سنگین عضو هیئت مدیره استقلال به پرسپولیس: مثل بعضی ها قول تیم ملی نمی دهیم

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال که مهمان تلفنی برنامه ورزشگاه  بود با کنایه به رقیب مبنی بر قول ملی پوش بودن شدن به بازیکنان، مدعی شد اینجا استقلال است و به هیچ بازیکنی وعده تیم ملی و حضور در جام جهانی داده نمی شود.   به نظر می رسد درخواست های عجیب برخی بازیکنان […]

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال که مهمان تلفنی برنامه ورزشگاه  بود با کنایه به رقیب مبنی بر قول ملی پوش بودن شدن به بازیکنان، مدعی شد اینجا استقلال است و به هیچ بازیکنی وعده تیم ملی و حضور در جام جهانی داده نمی شود.

 

به نظر می رسد درخواست های عجیب برخی بازیکنان برای به عضویت درآمدن در یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال افشا شدن است و از صحبتهای مومنی اینطور برمی آید که او به وعده تیم پرسپولیس برای حضور این بازیکن در جام جهانی طعنه زده است.

خبر دیگری که در خصوص مذاکرات سرخابی ها با سعید صادقی مطرح شده، پیشنهاد بالای 20 میلیاردی استقلال و گل گهر و سپاهان به صادقی بود که توسط مدیربرنامه های صادقی در رسانه ها مطرح شد و با توجه به توافق این بازیکن با پرسپولیس به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس با مبلغی سنگین و قبول همه شروط ترکمامنچای صادقی موفق به جذب او شده است.

 

گفته می شود سرمربی پرتغالی استقلال از بین یعید صادقی و محمد محبی، شماره 10 سابق سپاهان را انتخاب کرده اند و بهدهمین واسطه مذاکزات برای جذب صادقی تحت هر شرایطی متوقف شد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید