کد خبر:6423
پ

کنایه تند فرهاد مجیدی به سعادتمند بابت استعفایش

فرهاد مجیدی با انتشار بیانیه ای مجازی نسبت به درخواست های باشگاه استقلال مبنی بر ارائه استعفای کتبی واکنش نشان داد.   به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می‌تواند با ارسال یک پیامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد. ظهر جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ از طریق پیامک و […]

فرهاد مجیدی با انتشار بیانیه ای مجازی نسبت به درخواست های باشگاه استقلال مبنی بر ارائه استعفای کتبی واکنش نشان داد.

 

به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می‌تواند با ارسال یک پیامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد.

ظهر جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ از طریق پیامک و واتساپ استعفایم را به مدیرعامل اعلام کردم. بعد از فینال هم یک مرتبه این کار را انجام دادم. از سازمان لیگ هم استعلام گرفتم و تاکید داشتند که اعلام کناره‌گیری حتی از طریق اکانت‌ شخصی در شبکه‌های اجتماعی یا مصاحبه در رسانه‌های شناخته شده هم مورد تایید سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد بود، با این وجود مدیریت فعلی به عوامفریبی‌هایش ادامه می‌دهد.

هم‌چنین از این طریق اعلام می‌‌کنم که برخلاف بندهای قراردادم، دیگر هیچ حق و حقوقی برای خود بابت سرمربیگری در فصل ۹۹-۱۳۹۸ و ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قائل نیستم و از باشگاه استقلال می‌خواهم که باقیمانده دستمزدم در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۹ را برای سرمربی آینده استقلال هزینه کنند.

به امید روزهایی که استقلال ما از این پلیدی‌ها نجات یابد و بازی با احساسات هواداران به پایان برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید