کد خبر:10469
پ

کنایه امیرحسین صادقی به لو رفتن فایل صوتی منتسب به رسول پناه

امیر حسین صادقی کاپیتان سابق تیم استقلال در بخشی از گفتگوی زنده‌ای که صبح امروز با برنامه «چاپ اول» شبکه خبر داشت، کنایه عجیبی به مهدی رسول پناه، سرپرست تیم پرسپولیس زد.   کنایه امیرحسین صادقی به لو رفتن فایل صوتی منتسب به رسول پناه صادقی با اشاره غیر مستقیم به فایل صوتی که از […]

امیر حسین صادقی کاپیتان سابق تیم استقلال در بخشی از گفتگوی زنده‌ای که صبح امروز با برنامه «چاپ اول» شبکه خبر داشت، کنایه عجیبی به مهدی رسول پناه، سرپرست تیم پرسپولیس زد.

 

کنایه امیرحسین صادقی به لو رفتن فایل صوتی منتسب به رسول پناه

کنایه امیرحسین صادقی به لو رفتن فایل صوتی منتسب به رسول پناه

صادقی با اشاره غیر مستقیم به فایل صوتی که از رسول پناه در فضای مجازی پخش شده است، گفت: دوستان قدری در دوران فناوری اطلاعات مراقب باشند چون ممکن است هر آن یک فایل صوتی منتشر شود که پشت پرده‌ها رو شود. آن‌وقت «سوتی‌هایی» داده می‌شود که اصلاً قشنگ نیست.

وی در ادامه بیان داشت: در این میان فقط استقلال است که بدون حمایت، مظلومانه و با دست خالی به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود.

اشاره صادقی به فایل صوتی جدیدی است که از جلسه رسول پناه بیرون آمده که وی صحبت هایی در خصوص اتفاقات پشت پرده پرسپولیس داشته است.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • تاج 21 اکتبر 2020 / 6:08 ب.ظ

    هرچقدر تاج بزرگ سرور لنگ مظلوم و بی دفاعه لنگی جماعت پرروتر و بی حیاتر از هر …..ده ای!

  • سعید 21 اکتبر 2020 / 2:40 ب.ظ

    آقایون استقلالی یه پستی مقامی ، دربانی چیزی به این بدین این مرد از بس مالید . هر باشگاه دیگه ای رو اینقدر می مالید مربی کودکان نونهالانی چیزی می ذاشتنش انصاف داشته باشین :)))))))))))))))

  • رحیم 21 اکتبر 2020 / 10:10 ق.ظ

    اخ ک چقد مظلومیدشماها….خخخ….بسوزه پدر حسادت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید