کد خبر:44100
پ

کمیته انضباطی در آزمون بزرگ | جرات محروم کردن بیرانوند را دارید؟

پس از اتمام دربی 100، صحنه های زشتی توسط ریکاردو ساپینتو و علیرضا بیرانوند رقم خورد. انتظار می رود کمیته انضباطی یا اخلاق به هر دو مورد ورود کرده و خاطیان را با محرومیت مواجه کند. اتفاقی که در ساعات اخیر رخ داده، موج رسانه ای رنگی برای بولد کردن صحبت های ساپینتو با داوران […]

پس از اتمام دربی 100، صحنه های زشتی توسط ریکاردو ساپینتو و علیرضا بیرانوند رقم خورد. انتظار می رود کمیته انضباطی یا اخلاق به هر دو مورد ورود کرده و خاطیان را با محرومیت مواجه کند.

اتفاقی که در ساعات اخیر رخ داده، موج رسانه ای رنگی برای بولد کردن صحبت های ساپینتو با داوران در انتهای بازی و محو کردن و عدم پوشش حرکت زشت بیرانوند خطاب به بازیکنان استقلال است.

آخرین باری که یک بازیکن ایرانی چنین حرکتی را انجام داد، مهدی طارمی مقابل تیم عربستانی بود که انجام حرکت مشابهش با سه جلسه محرومیت مواجه شد. حال باید دید کمیته انضباطی جرات محروم کردن دروازه بان اصلی پرسپولیس را در 3 هفته پایانی مسابقات دارد یا خیر؟

بدون شک آنها مثل دفعات قبل به سادگی با ساپینتو برخورد انضباطی خواهند کرد اما مسئله مهم این است که آیا فیلم رفتار زشت بیرانوند به آنها رسیده یا مثل بسیاری از دفعات قبلی قرار است دوستان خود را به ندیدن و نشنیدن بزنند؟ که اگر این اتفاق رخ دهد آنها نمی توانند مانع حرکات مشابه توسط بازیکنان استقلال در دربی های بعدی و تحقیر هواداران پرسپولیس به سبک خودشان شوند و اگر چنین اتفاقی در دربی دو هفته دیگر در جام حذفی رقم خورد احدی نمی تواند به بازیکن خاصی استقلال ایراد بگیرد و یا با محرومیت مواجه ش کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید