کد خبر:43959
پ

کمک دولت به استقلال برای استراماچونی را روی یخ نوشتند!

در حالی که 11 فروردین آخرین فرصت afc برای تعیین تکلیف بدهی تیم ها به شاکیان خود که رای قطعی در دست داشتند بود، اما این فرصت با تعلل مدیریت استقلال از دست رفت تا بار دیگر شاهد همان حرف های تکراری و خوش خیالی نسبت به پرداخت طلب استراماچونی در باشگاه استقلال باشیم. پیشتر […]

در حالی که 11 فروردین آخرین فرصت afc برای تعیین تکلیف بدهی تیم ها به شاکیان خود که رای قطعی در دست داشتند بود، اما این فرصت با تعلل مدیریت استقلال از دست رفت تا بار دیگر شاهد همان حرف های تکراری و خوش خیالی نسبت به پرداخت طلب استراماچونی در باشگاه استقلال باشیم.

پیشتر نیز بارها وزیر ورزش و مخبر از کمک دولت برای حل مشکل استقلال در پرونده استراماچونی صحبت کرده بودند اما در نهایت این کمک عملی نشد و احتمالاً باید استقلال را از آسیا حذف شده بدانیم.

اما با استعفای مدیرعامل استقلال و سرپرستی موقت حجت کریمی در باشگاه، بار دیگر موضوع کمک دولت و مساعدت وزارت ورزش شنیده می شود. اتفاقی که تا امروز رخ نداده و بعید است که عملیاتی شود و مثل دفعات قبل احتمالاً تنها برای سرگرم کردن هواداران این تیم رسانه ای می شود اما در عمل اتفاقات بدی برای این تیم رخ داده و می دهد. گویی کمک دولت به استقلال را روی یخ نوشته اند که تنها چند ساعت پس از اعلامش در رسانه ها، معتبر است و پس ز آن، آب شده و هیچ خبری از کمک دولت به استقلال نبوده و نیست.

هرچه که هست مسئولین استقلال می بایست تا قبل از واریز کل مبلغ شاکیان، از اعلام اخبار این چنینی اجتناب کنند چرا که تا قبل از اینکه پرونده بدهی های استقلال بسته شود، این اخبار قابل باور نبوده و نیست.

اما سوال اساسی از مسئولین دولت این است که اگر بخواهیم باور کنیم اینبار آنها قصد کمک و مساعدت به باشگاه استقلال در این موضوع را دارند، چرا تا پیش از این این کمک و مساعدت صورت نگرفت تا حذف استقلال از آسیا جنبه عملی به خود نگیرد؟ نوش دارو پس از مرگ سهراب برای هواداران این تیم چه فایده ای دارد؟

هواداران استقلال فراموش نکرده اند که مشابه چنین حرکتی در زمان وزارت سلطانی فر رخ داد و همه منابع تامین مالی برای تمدید قرارداد چند ستاره استقلال از جمله مامه تیام و جباروف و امید ابراهیمی مسدود شده بود اما پس از خروج قطعی بازیکنان مذکور از استقلال و برکناری مدیرعامل وقت (افتخاری) و روی کار آمدن فتحی، به یکباره منابع مالی به روی باشگاه استقلال unlock شد و آنها با الحاجی گرو، نیومایر، همام طارق و مرتضی تبریزی قرارداد بستند که با نیمی از آن مبلغ می توانستند تیام و جباروف را نگه دارند.

امروز نیز هرچه فتح اله زاده فریاد زد آقایان، مدیرعامل قبلی منابع مالی استقلال را حراج کرده و باید برای جلوگیری از حذف استقلال اقدام و مساعدت سریع صورت بگیرد، هیچ اتفاقی رخ نداد اما به محض حذف استقلال از آسیا و کنار رفتن فتح اله زاده، به یکباره صحبت از مساعدت بانک شهر برای حل مشکل مذکور وسط آمده است!

باور کنیم این فوتبال سیاسی نیست و قصد ندارند یک تیم خاص را جایگزین استقلال در آسیا کنند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید