کد خبر:40118
پ

کمپین اخراج هالند از انگلیس از مرز 2 میلیون امضا گذشت

کارزار جمع‌آوری امضا برای اخراج ارلینگ هالند، فوق‌ستاره نروژی منچسترسیتی، که از روزهای گذشته آغاز شده بود، از مرز دو میلیون گذشت. هدف اولیه مبدعان این کارزار طنزآلود، رسیدن به 100 هزار امضا بود، اما اکنون بیش از «دو میلیون» امضا برای این درخواست جمع‌آوری شده است. شماری از شهروندان و هواداران فوتبال در بریتانیا […]

کارزار جمع‌آوری امضا برای اخراج ارلینگ هالند، فوق‌ستاره نروژی منچسترسیتی، که از روزهای گذشته آغاز شده بود، از مرز دو میلیون گذشت.

هدف اولیه مبدعان این کارزار طنزآلود، رسیدن به 100 هزار امضا بود، اما اکنون بیش از «دو میلیون» امضا برای این درخواست جمع‌آوری شده است.

شماری از شهروندان و هواداران فوتبال در بریتانیا اخیرا با توجه به درخشش‌های متوالی مهاجم نروژی ستیزن‌ها قصد دارند تا با جمع‌آوری امضا و ارائه کردن تفاهم‌نامه آن به پارلمان، هالند را با تایید اینکه او یک «ربات» است، از این کشور اخراج و یا از بازی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس منع کنند.

درخشش ادامه دار هالند 22 ساله که هر هفته علاوه بر شکستن آمار و ارقام، رکوردهای جدیدی را نیز به نام خود ثبت می‌کند، باعث حیرت و تعجب بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال در سراسر جهان شده است.

البته گلز‌نی‌های «غول نروژی» بسیاری از حریفان او و البته طرفداران کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو ابر اسطوره فوتبال جهان را نیز کلافه کرده است.

جک گریلیش، مهاجم بریتانیایی من‌سیتی اذعان کرده که کامیل گرابارا، دروازه‌بان لهستانی تیم کپنهاگن رو به او گفته «هالند انسان نیست».
هالند در پیروزی شامگاه چهارشنبه منچسترسیتی مقابل گپنهاگن دو گل به‌ثمر رساند تا تیمش به برتری پنج بر صفر مقابل تیم دانمارکی دست یابد.

ستاره نروژی جدید سیتی که در جهان فوتبال به «ماشین گل‌زنی» معروف است، تاکنون در فصل جاری آمار خیره‌کننده 19 گل در 12 مسابقه را از خود بر جای گذاشته است.

در همین رابطه، هالند با 14 گل از هشت مسابقه از جمله ثبت سه هت‌تریک، آقای گل «پریمیر لیگ» است.
او همچنین با پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پنج گل آقای گل این رقابت‌ها است.

کلیدواژه : ارلینگ هالند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید