کد خبر:31197
پ

کمدی فوتبال ایران تکمیل شد | علی کریمی پیشنهاد حضور در پرسپولیس را نپذیرفت

در حالی که هنوز وضعیت مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست، برخی اخبار غیررسمی از پیشنهاد مدیریت به علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی برای حضور در بدنه مدیریت پرسپولیس حکایت دارد که البته علی کریمی مدعی شده افراد واجد صلاحیت مقدم به خودش در این زمینه وجود دارند.   کمدی فوتبال ایران تکمیل شد […]

در حالی که هنوز وضعیت مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست، برخی اخبار غیررسمی از پیشنهاد مدیریت به علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی برای حضور در بدنه مدیریت پرسپولیس حکایت دارد که البته علی کریمی مدعی شده افراد واجد صلاحیت مقدم به خودش در این زمینه وجود دارند.

 

کمدی فوتبال ایران تکمیل شد | علی کریمی پیشنهاد حضور در پرسپولیس را نپذیرفت

کمدی فوتبال ایران تکمیل شد | علی کریمی پیشنهاد حضور در پرسپولیس را نپذیرفت

سوال اساسی امروز اینجاست که چطور جناب کریمی خود را واجد شرایط حضور در پست ریاست فدراسیون فوتبال می دانستند اما امروز به پست مدیریتی در پرسپولیس، نه می گویند؟

خود کریمی بهتر از هر فرد دیگری می داند برای مدیریت در فوتبال ساخته نشده ولی در بحبوحه انتحابات فدراسیون فوتبال با جوسازی مبنی بر رخ دادن تقلب در انتخابات، سعی کرد انتخاب عزیزی خادم را زیر سوال ببرد. کریمی که به طور غیر منتظره ای با آرای بسیار کم، یک آبروریزی بزرگ را در انتخابات فدراسیون فوتبال رقم زد(حتی فوتبالی ها و کاپیتان تیم ملی هم به کریمی رای ندادند)، احتمالاً در همان روزها فهمید که برای مدیریت ساخته نشده است و امروز به واسطه همین تجربه، به پیشنهاد مدیریت در پرسپولیس نه می گیوند.

 

کریمی که در دوران بازی خود عملکرد فوق العاده از داشت، در دوران پس از بازنشستگی از فوتبال، رویه سابق را دنبال نمی کند و با عملکرد ضعیف در چند تیم لیگ برتری و در نهایت رای نیاوردن در انتخابات فدراسیون فوتبال، کم کم به سمتی حرکت می کند که هیچ جایگاهی در فوتبال ایران نداشته باشد. بازیکنی که می توانست با طی کردن مدارج مربیگری، به یکی از بهترین مربیان ایرانی تبدیل شود، رفته رفته به دست فراموسی سپرده می شود.

 

در ادامه مصاحبه علی کریمی در این خصوص را مشاهده می نمائید.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در واکنش به شایعه حضورش در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تا کنون هیچ کسی در این زمینه با بنده رسماً صحبتی نداشته و این موضوع فقط در حد شایعه است.

وی در واکنش به این سوال که اگر به شما پیشنهاد حضور در هیأت مدیره پرسپولیس به صورت رسمی ارائه شود آیا آن پیشنهاد را می‌پذیرید، گفت: بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و کنار این تیم بودن برای هر پرسپولیسی افتخار بزرگی است اما صادقانه می‌گویم که در شرایط کنونی بنده علاقه‌ای به حضور در هیأت مدیره باشگاه را ندارم و فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

کریمی در پاسخ به این سوال که از بین نامزدهایی که به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس معرفی می‌شوند، کدام گزینه را شایسته این پست می‌دانید، تاکید کرد: در روزهای اخیر گزینه‌های متعددی مطرح شده اما معتقدم در شرایط فعلی مدیرانی که تجربه مدیریت در فوتبال داشته اند راحت تر و بهتر می‌توانند در باشگاه بزرگ پرسپولیس کار کنند. پرسپولیس جایی نیست که مدیران بی تجربه در فوتبال وارد آن شوند و در واقع اینجا نباید سکوی آزمون و خطای افراد شود. خوشبختانه پرسپولیس در سال‌های اخیر سیر صعودی خوبی داشته و برای تداوم موفقیت‌ها باید مدیرعاملی انتخاب شود که شناختش از فوتبال کافی باشد. از بین گزینه‌های مطرح شده من معتقدم محمد دادکان و حبیب کاشانی برای مدیرعاملی پرسپولیس گزینه‌های بهتری هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: امیدوارم که فوتبال ما به سمتی برود که مدیران فوتبالی بتوانند با اختیارات کامل کمک حال فوتبال باشند و به نظرم فوتبالی‌ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند.

کلیدواژه : علی کریمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید