کد خبر:27537
پ

کمدی سوپرجام تکمیل شد | پرسپولیس با ورزشگاه آزادی میزبان شد!!

ماجرای سوپرجام امسال به قدر کمدی و مضحک بود که با انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان این دیدار، سکانسی دیگر از این خیمه شب بازی خنده دار اکران شد.   کمدی سوپرجام تکمیل شد | پرسپولیس با ورزشگاه آزادی میزبان شد!! اگر از ماجرای تعویق بی مورد برگزاری سوپرجام در ابتدای فصل که به […]

ماجرای سوپرجام امسال به قدر کمدی و مضحک بود که با انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان این دیدار، سکانسی دیگر از این خیمه شب بازی خنده دار اکران شد.

 

کمدی سوپرجام تکمیل شد | پرسپولیس با ورزشگاه آزادی میزبان شد!!

اگر از ماجرای تعویق بی مورد برگزاری سوپرجام در ابتدای فصل که به درخواست پرسپولیس و موافقت صوری باشگاه تراکتور انجام شد که به موجب آن مدیرعامل تراکتور برکنار شد، بگذریم و عدم برگزاری بازی سوپرجام در میانه فصل را نادیده بگیریم و اهمیتی به برگزاری  این بازی در اواسط نیم فصل دوم بگذریم، به موضوع عجیب قرعه کشی برای انتخاب میزبان سوپرجام می رسیم!

اتفاقی نادر که پیشتر هرگز شاهد آن نبوده ایم و اگر هم قرعه کشی برای انتخاب میزبان صورت گرفته، اسم ورزشگاه های دو تیم ذی نفع در فینال یا سوپرجام از قرعه ها حذف می شد. اما عصر امروز در عین شگفتی نام استادیوم آزادی و یادگار امام هم در قرعه کشی قرار گرفت!

اینکه اصولا چرا باید میزبان سوپرجام با قرعه کشی انتخاب شود بر ما پوشیده است اما نکته شائبه برانگیز این اتفاق اینکه چرا باید نلم دو استادیوم آزادی و یادگار امام در قرعه کشی قرار بگیرد؟

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه توجیهی برای عدم برگزاری این بازی فرسایشی و فرمالیته(برنده از همین حالا مشخص است) در یک استادیوم بی طرف دارد؟

باور کنیم فدراسیون فوتبالی که مدعی میزبانی جام ملدهای آسیا بود، نتوانست یک استادیوم میزبان بی طرف را برای برگزاری این دیدار معرفی کند؟

چطور باور کنیم همه اتفاقات تصادفی فوتبال ایران در چند سال گذشته به سود یک تیم رقم خورده است؟  اینکه پیشتر عنوان می شد برگزاری سوپرجام حتما باید در ابتدای فصل برگزار شود و به همین خاطر نیز دربی سوپرجام برگزار نشد و نتیجه 3 بر 0 به سود پرسپولیس درج شد. یا در فصلی دیگر دز اقدامی عجیب بدون برگزاری بازی سوپرجام بین پرسپولیس و سپاهان، با وضع قانونی عجیب کاپ قهرمانی برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد که بعدها به قهرمانی اسنپی معروف شد و در فصل جاری با انواع درخواست های باشگاه پرسپولیس در خصوص تعویق این دیدار موافقت شد و در نهایت نیز استادیوم آزادی در یک قرعه کشی نمایشی به عنوان میزبان انتخاب شد!

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 9 ژوئن 2021 / 9:23 ق.ظ

    دوست عزیر بی کفایتی دولت و بیچارگی مردم باعث شد از فرط رنج و عذاب روزمره مردم ،اینها همه جوره پرسپولیس را تقویت کنند که طرفداران ساده لوح این تیم کمی خوشحال باشند ولی اینو در نظر نگرفتن استقلال سپاهان تراکتور فولاد پدیده و … هم طرفداران زیادی دارند و با این کار نفرت آنها را به خودشان و تیم محبوبشان خریدند .برای همین هرجا تیم حکومتی میره با سنگ و ترقه به استقبالش می روند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید