کد خبر:15499
پ

کفتار بهتر است یا آفتاب پرست | مسئله این است آقای کنعانی زادگان

حتماً در جریان هستید که پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان، محمدحسین کنعانی زادگان با یک استوری تحریک کننده فضای کری خوانی بین هواداران و پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس را به باغ وحش تبدیل کرد به طوری که در متلک های طرفین به یکدیگر، از انواع و اقسام حیوانات استفاده می شود در […]

حتماً در جریان هستید که پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان، محمدحسین کنعانی زادگان با یک استوری تحریک کننده فضای کری خوانی بین هواداران و پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس را به باغ وحش تبدیل کرد به طوری که در متلک های طرفین به یکدیگر، از انواع و اقسام حیوانات استفاده می شود در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

 

ماجرای شرطبندی مهدی شیری در فینال آسیا چه بود؟

 

کفتار بهتر است یا آفتاب پرست | مسئله این است آقای کنعانی زادگان

کفتار بهتر است یا آفتاب پرست | مسئله این است آقای کنعانی زادگان

ماهیت فوتبال طوری است که کری خوانی بین رقبا و هواداران تیمها امری عادی به نظر می رسد اما مرز احترام معمولاً در بین شخصیت های رسمی تیمها در کری خوانی رعایت می شود. پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان نیز بازیکنان استقلال بدون اشاره مستقیم به پرسپولیس تنها به اصالت تیم خود در آسیا اشاره کردند و هیچ اشاره ای حتی به نام پرسپولیس نکردند اما محمد حسین کنعانی زادگان که به شدت از شکست مقابل اولسان عصبی به نظر می رسید با انتشار یک استوری تحریک کننده و استفاده از نام برخی حیوانات جنگی غیراخلاقی را در فضای مجازی و حتی رسانه ملی به راه انداخت که حتی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به خود اجازه داد تا در آنتن پخش زنده شبکه 3 ، برای رقیب کری بخواند و شان و منزلت باشگاه پرسپولیس را تا این حد پائین بیاورد که در آنتن زنده برای تیم رقیب این گونه کری بخواند که البته با تذکر مجری برنامه نیز مواجه شد چرا که همتایان شکوری در استقلال، هرگز پس از شکست پرسپولیس در فینال برای او یا مجموعه باشگاه استقلال کری نخوانده بودند و این مسائل تنها در سطح هواداری مطرح می شود و شاید بهتر بود او نیز به این مسئله ورود نمی کرد.

 

از موضوع اصلی و پست تحریک کننده کنعانی زادگان غافل نشویم که قبل از شروع فینال با سلسله پستهای تحریک کننده خود، به این تنش دامن زده بود. او پیشتر با انتشار عکسی با توپ فینال آسیا برای استقلالی ها کری خوانده بود و پس از شکست مقابل اولسان نیز با ادبیاتی غیرمتعارف به کری خوانی بازیکنان استقلال پاسخ داد. حال سوال اصلی این است که در دنیای حیوانات، کفتار بودن بهتر است یا آفتاب پرست بودن ؟ هنوز هواداران فوتبال از یاد نبرده اند که او با چه ذوق و شوقی از پرسپولیس جدا شد و مقابل دوربین ها عدد 4 را برای کری خوانی برای پرسپولیسی ها نشان می داد و این روزها برای پاک کردن آن خاطرات، دست به هر روشی می زند تا خود را نزد هواداران پرسپولیس بار دیگر محبوب کند.

 

به نظر می رسد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می بایست به این قضیه ورود کرده و عامل اصلی ایجاد این فضای مسموم کری خوانی بین بازیکنان دو تیم را شناسایی و با وی برخورد کند.

 

پی نوشت: پیشتر نیز بازیکنان پرسپولیس در قالب طنز به حذف استقلال از آسیا اشاره کرده بودند اما این کری خوانی ها هرگز از دایره ادب خارج نشد و منجر به ایجاد این جو مسموم فعلی بین دو تیم نشده بود. همانطور که بازیکنان پرسپولیس حق داشتند پس از قهرمانی در آسیا، با کری خوانی برای رقبا شادی خود را بروز دهند، اکنون رقبای آنها نیز به طور طبیعی از ناکامی پرسپولیس در فینال خوشحالند و این اتفاق در همه جای دنیا مرسوم است و مختص ایران نیست.

 

بیشتر بخوانید | آیا بازی پرسپولیس و اولسان ملی بود؟

 

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • مهدی 28 دسامبر 2020 / 1:58 ب.ظ

    دوست عزیزمن زورم زیاده هرموقع جرعت بکنم چهارتالنگی رودرب وداغون میکنم شماکه جنبه نداری میای کاراشتاباهشوتاییدمیکنی زرنزن.به یه لنگی میگن ادب ازکه آموختی.خوب معلومه جواب نمیتونه بده ماهم میگیم احتمالاازگاووسگ بوده.خخخ.اون موقع چهارنفراستقلالی کنارمن که بهشون بگم حریفم که نمیشه چهارنفری بگیرینش ببینم سوزشش چقداون موقع باگاووسگ وخروبزومیمون سوزشوزیادترمیکنم.بعدشم میگم ولش کنین میخوام بیبینم میخوادچه غلطی بکنه. بعداینکه درب و داغونش کردم باکمک اون چهارتامیندازمش توسطل زباله بعدش باکمک اون چهارنفریه چیزسنگین برمیدارم میزارم سرسطل زباله تازندونی بشه بعدبهش میگم دوست عزیزتاوقتی که نگی غلط کردم دیگه باهات درنمیفتم ازسطل زباله بیرون نمیارمت.ولی اگه بازباهام دربیفتی میندازمت سطل زباله.حالاسطل کجاباشه بهتره جلوی گیم نت همشون اس اسی باشن بهشون میگم توهین کردسوزش وزیادکردباهام درافتاددرب وداغونش کردم انداختمش سطل زباله الان که میبینین روسرسطل زباله یه چیزسنگین گزاشتم تاسوزشش زیادتربشه.اون موقع فوش بده بهش میگم دوست عزیزصدات نمیادبلندترحرف بزن که به گوشم برسه.حالاقبل اینکه برم خونه به اس اسیامیگم هرکسی بخوادبه این لنگی کمک کنه بامن طرف.شب جلوی گیم نت برسن باماشین آشغال جمع کن برن ازروسطل زباله اون چیزسنگین وبردارن اونودربیارن ازسطل زباله احتمالامیگه من اون بی ناموس کوسکشوگیربیارم سرشوجدامیکنم.زورم زیاده دوست توهین کنم جراعتشوهم دارم بیام روبرو.چرانمیگی ازکری اس اسیا سوختی تامعلوم بشه کی عقده ای هستش.باسن دولنگ راآبیاری کنیدخخخ.راستی اون فاکی که لنگیا نشون میدن من به آدمایی مثل اوناخیلی راحت نشون دادم.فاک چیست؟3هزارگاوقرمزعلامت فاک راببینن ازباسن میسوزن.راستی باغ وحش تهران 1اولسان هیوندای 2خخخ.بیشعورم خودتیوبااون کفتارقرمزت عنعانی.

  • اریا 22 دسامبر 2020 / 5:13 ب.ظ

    لطفا تهیه کننده این متن با کمال احترام خف شه بهتره غلطو همین بازیکنای به ظاهر حرفه ای استقلال شروع کردن و کنعانی زادگان هم باید جوابشونو میداد چون هرچی هیچی نگیم بدتر میشن
    به نظر من هر وقت این تیمی که داره برای استقلال کار میکنه به یک چهارم آسیا رسید بعد بیاد به شکست پرسپولیس تو فینال طعنه بزنه واقعا آقای شکوری حرف راستو زد دیشب

    • نریمان 22 دسامبر 2020 / 5:26 ب.ظ

      کری خوانی همیشه بوده و هست اما در کمال احترام . استقلالی ها از اصالت تیم خودشون گفتن . به تیمی بی احترامی کردن ؟ وقتی میرفتید بالا توی آسیا دم به دقیقه استوری طعنه میذاشتید خوب بود الان باختید بد شد؟ جنبه داشتید باشید

  • وحید قره محمدلو 22 دسامبر 2020 / 3:11 ب.ظ

    این بابا یکم باید قرص بخوره چون فراموشی گرفته اولین توهینو فنونی زاده اسطورشون راه انداخت زشته آقای خبرنگار

    • لادن 22 دسامبر 2020 / 5:27 ب.ظ

      فنونی زاده اصلا بحثش جداس چون با امثال وزیر پیام صادقیان و سپهر حیدری درگیره . کنعانی با بازیکنای فعلی استقلال کری داشت . کدومشون بی احترامی کردن به لنگ ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید