کد خبر:22274
پ

کشف استراماچونی امیدهای استقلال را قهرمان کرد

امید های استقلال امروز با تفاضل گل بهتر نسبت به بادران قهرمان شدند. سینا سعیدی فر که هفته پنجم به جمع آبی پوشان برگشت با ثبت 8 کلین شیت در 12 بازی بی شک نقش مهمی در این قهرمانی داشت.   سعیدی فر همان گلری است که استراماچونی دستور جذب او را داده بود اما […]

امید های استقلال امروز با تفاضل گل بهتر نسبت به بادران قهرمان شدند.
سینا سعیدی فر که هفته پنجم به جمع آبی پوشان برگشت با ثبت 8 کلین شیت در 12 بازی بی شک نقش مهمی در این قهرمانی داشت.

 

کشف استراماچونی امیدهای استقلال را قهرمان کرد
سعیدی فر همان گلری است که استراماچونی دستور جذب او را داده بود اما در پایان فصل گذشته به دلیل بدقولی های احمد سعادتمند با استقلال فسخ کرد و جدا شد.
این گلر 19 ساله پس از اینکه تیم آرش برهانی در 4 بازی ابتدایی لیگ امیدها از نبود یک گلر خوب رنج میبرد و بدون کلین شیت در رتبه 4ام قرار داشت به خواسته برهانی به تیم امید برگشت و در 12 بازی 8 کلین شیت کرد، کلین شیت های سعیدی فر وقتی ارزشمند تر میشود که امروز فقط بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بادران آبی ها قهرمان شدند.
جای تاسف دارد با وجود اینچنین گلری استقلال گلر مازاد پرسپولیس را چند هفته پیش بعنوان گلر سوم جذب کرده است، امیدواریم فرهاد مجیدی به ماجرای دلالی آن گلر ورود کند و عنوان گلر سومی تیم را به عقاب آکادمی استقلال بدهد.
امیدواریم باشگاه استقلال فصل آینده سعیدی فر را به یک باشگاه با شرط بازی کردن قرض بدهد، سعیدی فر سابقه کسب عنوان بهترین گلر آسیا در رده نونهالان را نیز دارد و در صورت نگهداری درست باشگاه می تواند بعداز رشید مظاهری آینده دروازه استقلال را بیمه کند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 18 مارس 2021 / 9:49 ق.ظ

    آرش برهانی پسر خوب فوتبال ایران…. .

  • استراماچونی 18 مارس 2021 / 12:10 ق.ظ

    کسانی که میگفتند آرش سواد نداره تحویل بگیرن. آرش از نجابت دستیار فکزی شده بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید