کد خبر:28915
پ

کسر 4 یا 7 امتیاز از پرسپولیس | استقلال و سپاهان به قهرمانی امیدوار شدند

با توجه به مستندات باشگاه فولاد خوزستان، به نظر می رسد کسر یک امتیاز از پرسپولیس قطعی است و نتیجه بازی فولاد و پرسپولیس 3 بر 0 به سود فولاد ثبت خواهد شد.   کسر 4 یا 7 امتیاز از پرسپولیس | استقلال و سپاهان به قهرمانی امیدوار شدند در صورت اجرایی شدن این اتفاق، […]

با توجه به مستندات باشگاه فولاد خوزستان، به نظر می رسد کسر یک امتیاز از پرسپولیس قطعی است و نتیجه بازی فولاد و پرسپولیس 3 بر 0 به سود فولاد ثبت خواهد شد.

 

کسر 4 یا 7 امتیاز از پرسپولیس | استقلال و سپاهان به قهرمانی امیدوار شدند

در صورت اجرایی شدن این اتفاق، به نظر می رسد هواداران استقلال و سپاهان بیش از گذشته به قهرمانی در این فصل امیدوار خواهند شد.

با توجه به عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و دستیارانش در مهلت مقرر توسط باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد فیفا با جریمه کسر امتیاز به استقبال این اتفاق خواهد رفت و بین 3 تا 6 امتیاز به واسطه عدم پرداخت به موقع طلب کالدرون از پرسپولیس کسر خواهد شد.

فیفا در تاریخ 17 تیر نامه هشدارآمیزی به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و خواهان ارائه توضیحات در خصوص عدم پرداخت مطالبات کادر فنی سابق پرسپولیس شده است.

مدیران پرسپولیس تا 6 روز دیگر برای ارائه توجیهات قابل قبول به فیفا بابت عدم پرداخت به کالدرون فرصت دارند و اگر در متن لایحه دفاعی خود نتوانند کمیته انضباطی فیفا را در این خصوص قانع کنند، کسر امتیاز از این محل قطعی به نظر می رسد و همین مسئله در کنار کسر یک امتیاز این تیم در بازی مقابل فولاد، دو تیم تعقیب کننده پرسپولیس در مسیر قهرمانی را به کسب عنوان قهرمان لیگ بیستم بیش از پیش امیدوار کرده است چرا که در آن صورت فاصله استقلال با پرسپولیس کم خواهد شد و سپاهان نیز با اختلاف امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار خواهد گرفت و احتمالا در هفته آخر و در جریان بازی حساس استقلال و سپاهان، قهرمان نهایی لیگ برتر از بین سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس تعیین خواهد شد.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سپاهان سرور لنگ چ کیسه 10 جولای 2021 / 2:54 ب.ظ

    کم کنید دیگه این امیاز لعنتیوووووو اه همتون پرسپولیسی هستید من نمیدونم لنک چیه که دوسش دارید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید