کد خبر:29034
پ

کسر امتیاز از پرسپولیس جدی شد | خداحافظی با قهرمانی پنجم با حکم کالدرون

پرسپولیس با پیروزی در بازی حساس هفته بیست و هفتم مقابل آلومینیوم اراک، با اختلاف دو امتیاز نسبت به سپاهان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند و پنجمین قهرمانی در دسترس تر از همیشه به نظر می رسد. اما اتفاقات خارج از مستطیل سبز می تواند معادله قهرمانی لیگ بیستم را تغییر دهد. پرونده یکی از […]

پرسپولیس با پیروزی در بازی حساس هفته بیست و هفتم مقابل آلومینیوم اراک، با اختلاف دو امتیاز نسبت به سپاهان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند و پنجمین قهرمانی در دسترس تر از همیشه به نظر می رسد. اما اتفاقات خارج از مستطیل سبز می تواند معادله قهرمانی لیگ بیستم را تغییر دهد.
پرونده یکی از طلبکاران به جای باریک کشیده شده است. پرونده شکایت بیرانوند و کالدرون در جریان است اما پرونده ای که احتمال دارد برای پرسپولیس دردسر درست کند، مربوط به یکی دیگر از شاکیان باشگاه است. طلبکار مذکور در خارج از کشور حضور دارد و تا به امروز باشگاه پرسپولیس چند بار وعده پرداخت مطالبات او را داده است.
 روز ۱۸ خرداد در گزارشی خبر از پایان مهلت پرسپولیس برای گرفتن رضایت شاکیان داد. باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت تعهد داد تا طی مدت سه ماه بدهی هایش را پرداخت کند و با همین تعهد بود که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شد. مهلت سه ماهه در روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ به پایان رسید.
طلبکاری که امروز پرونده شکایتش از باشگاه پرسپولیس جدی تر از همیشه است، تمامی مدارک، تضمین و تعهدات پرسپولیس را به کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC، ارائه کرده. باشگاه تضمین داده بود اگر مطالبات پرداخت و رضایت شاکیان حاصل نشود، علاوه بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات امتیاز نیز از پرسپولیس کسر شود. همان زمان برخی مدیران فدراسیون فوتبال و مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون هم تلویحا گفته بودند اگر پرسپولیس بعد از پایان مهلت نسبت به جلب رضایت طلبکاران خود اقدام نکرده باشد، (کد بتامون: 128465)جرایم سنگین تری نسبت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای این تیم در نظر گرفته می شود. گویا یکی از شاکیان تمام این گفته ها و مدارک را تبدیل به پرونده ای مستند کرده است.
مستنداتی درباره همین تضمین و تعهد پرسپولیس امروز به دست AFC رسیده، آن هم در شرایطی که شاکی باشگاه هنوز مطالباتش را دریافت نکرده است. شایعه شده احتمال دارد پرسپولیس در صورت جدی نگرفتن این ماجرا، با خطر کسر سه امتیاز مواجه شود. اگر این اتفاق رخ بدهد، سه امتیاز از امتیازات این فصل پرسپولیس کسر خواهد شد و همین موضوع می تواند قهرمانی پرسپولیس را به خطر بیاندازد.
تصمیم درست برای پرسپولیس این است که همین امروز برای پرداخت مطالبات همه طلبکارانش دست به کار شود. تا پایان لیگ بیستم تنها سه هفته فرصت باقی است و یک شکایت می تواند زحمات یک فصل تیم را بر باد دهد
واضح است که سپاهان در کسر امتیاز از پرسپولیس ذی نفع خواهد بود و فراموش نکنیم علاوه بر شاکیانی که امروز خارج از ایران حضور دارند، پرسپولیس طلبکار لیگ برتری هم دارد. پس بهترین اتفاق برای پرسپولیس تسویه حساب فوری با تمامی طلبکاران و گرفتن رضایت از شاکیان خواهد بود.
کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • tim 15 جولای 2021 / 6:49 ق.ظ

    کدبتامون128465

  • کوروش 14 جولای 2021 / 10:54 ق.ظ

    6 امتیاز نه آقا رضا ، از اول فصل تا الان چه تو لیگ چه حذفی بازی بوده که خودشون ببرن ، ما که ندیدیم

  • رضا 14 جولای 2021 / 9:24 ق.ظ

    ۶ امتیاز که با داوری از استقلال مس رفسنجان و گل گهر گرفتند ۵ تا دیگم با داوری در ادامه فصل می‌گیرند که این جریمه ها جبران بشه

  • نام کاربری: پیروز 14 جولای 2021 / 8:27 ق.ظ

    کد بتامون:۱۲۸۴۶۵

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید