کد خبر:2338
پ

کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟ [آموزش 0 تا 100 ]

درآمد آگهی، واضح ترین روش درآمدزایی در YouTube است؛ اما این تنها راه نیست، اما بهترین راه می باشد. یوتیوب نیمی از اینترنت را گرفته است، تقریبا 1.9 میلیارد کاربر در هر ماه وارد سیستم می شوند. اما در عین حال باید گفت، در هر دقیقه 500 ساعت فیلم در سایت بارگذاری می شود. برای […]

درآمد آگهی، واضح ترین روش درآمدزایی در YouTube است؛ اما این تنها راه نیست، اما بهترین راه می باشد. یوتیوب نیمی از اینترنت را گرفته است، تقریبا 1.9 میلیارد کاربر در هر ماه وارد سیستم می شوند. اما در عین حال باید گفت، در هر دقیقه 500 ساعت فیلم در سایت بارگذاری می شود. برای کسب درآمد در YouTube نیازی به شریک ندارید (فقط راه‌اندازی یک حساب AdSense و گرفتن نمایی برای رسیدگی به این موضوع کافی است)، اما شریک داشتن این کار را بسیار آسانتر می کند.

بنابراین در این مقاله ما به شما خواهیم گفت، کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟

 

  راه هایی برای کسب درآمد از کانال یوتیوب

1-کالاهای خود را بفروشید

شاید شما اول به عنوان خالق محتوا و دوم کارآفرین شناخته شوید. در ضمن، شما اول یک کارآفرین و در درجه دوم خلاق ویدیو هستید، به این معنی که احتمالاً محصولی دارید و برای فروش آن استراتژی بازاریابی YouTube خود را طراحی می کنید. در هر صورت، کالا روشی مناسب برای کسب درآمد از YouTube است. برای فروش کالاهای خود مراحل زیرا دنبال کنید:

مرحله 1. یک کانال در یوتیوب ایجاد و راه اندازی کنید

 مرحله 2. کانال خود را به اندازه کافی موفق کنید

شما باید شرایط برنامه YouTube Partner را برآورده کنید. برای پیوستن به برنامه، حداقل در 12 ماه قبل به حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا نیاز دارید.

مرحله 3. یک حساب AdSense تنظیم کنید

 

کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟

 

مرحله 4. ویژگی های کسب درآمد جدید خود را کاوش کنید

هر کانال کسب درآمد یکسری الزامات واجد شرایط بودن را دارد. برای مثال:

  • درآمد آگهی: برای به دست آوردن درآمد تبلیغ، شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید، باید محتوایی ایجاد کنید که مناسب تبلیغات باشد. در اصل، هرچه ویدیوهای شما کمتر بحث برانگیز باشد، تبلیغ کنندگان YouTube راحت تر از آن ها استفاده می کنند و درآمد بیشتری نیز کسب می کنید.
  • درآمد YouTube Premium: اگر یک عضو YouTube Premium ویدیوی شما را تماشا کند، شما بخشی از هزینه اشتراک آنها را دریافت می کنید. (این یکی اتوماتیک است.)
  • عضویت در کانال: برای فروش اعضای کانال به مشترکان خود (یعنی هواداران شما تصمیم می گیرند مبلغ اضافی را به شما پرداخت کنند)، شما باید حداقل 18 سال داشته باشید و بیش از 30،000 مشترک داشته باشید.
  • قفسه بازرگانی: برای فروش کالا از قفسه کالاهای تجاری YouTube، شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و حداقل 10،000 مشترک داشته باشید.
  • پرداخت های فوق العاده چت: اگر می خواهید طرفداران شما توانایی پرداخت پیام های خود را در چت های زنده داشته باشند، شما باید حداقل 18 سال داشته باشید (و در کشوری زندگی کنید که این ویژگی ارائه می شود).

مرحله 5. محصول خود را در فیلم های خود تبلیغ کنید

اینجا جایی است که جذابیت شما وارد می شود. از فیلم های تجاری خود استفاده کنید یا از کالا استفاده کنید. از بینندگان ویژه ای که آن را خریداری کرده اند و از آن استفاده می کنند فیلم منتشر کنید. فراموش نکنید که پیوند فروشگاه خود را به توضیحات ویدیوی خود اضافه کنید، باید در فیلم صفحه های انتهایی و کارت هایی با تماس های قانع کننده برای اقدام داشته باشید.

 

 

2- محتوای حمایت مالی ایجاد کنید

لازم نیست در اینستاگرام باشید تا تأثیرگذار باشید. مزیت این است که شما مجبور نیستید درآمد خود را به YouTube کاهش دهید. شما مستقیم با برند مذاکره می کنید و آنها مستقیماً به شما می پردازند. جای تعجب نیست که این یک روش محبوب برای کسب درآمد YouTubers است.

شما باید بتوانید یک برند را با محتوای خوب که به بازار هدف آن ها مرتبط است تبلیغ کنید که بسیاری از کاربران تمایل دارند از شما بشنوند.

مرحله 1. یک نام تجاری را برای همکاری با خود پیدا کنید

باید در نظر داشته باشید اسامی که با آنها کار می کنید، از کیفیت خوبی برخوردار باشند. همچنین در نظر بگیرید با یک بستر بازاریابی تأثیرگذار در ارتباط باشید. این وب سایت های واسطه ای هستند که به تیم های بازاریابی کمک می کنند تا تأثیرگذار مناسبی برای همکاری با آنها پیدا کنند.
مرحله 2. معامله کنید

طبق مطالعه اخیر توسط پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار Klear ، فیلم های یوتیوب به طور متوسط ​​گران ترین نوع مارک های تبلیغاتی هستند. اساساً، تأثیر گذاران YouTube قادرند هزینه بیشتری را برای فیلم های خود از آنچه که برای استوری های اینستاگرام یا پست های فیس بوک دریافت می کنند، بگیرند.

در حالی که میزان شما به اندازه، درگیری و ارتباط مخاطبانتان متفاوت خواهد بود، ارزش خود را قبل از امضای قرارداد بدانید.

 

 

3-از طرفداران خود بخواهید که مستقیماً به شما پرداخت کنند

این استراتژی برای درآمدزایی در YouTube شامل چند جریان درآمدی متفاوت است، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: شما باید این را برای طرفداران خود آسان کنید تا از کارت اعتباری خود مستقیما به شما پرداخت کنند.

مرحله 1. از گپ های زنده که در آن افراد می توانند از سوپر چت استفاده کنند، بهره ببرید.

مرحله 2. طرفداران خود را تشویق کنید که عضو کانال شوند.

مرحله 3. طرفداران خود را تشویق کنید تا مشترکان YouTube Premium شوند.

 

 

در مطلبی جداگانه به آموزش ساخت حساب گوگل ادسنس google adsense و وصل کردن آن به کانال یوتیوب خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه : کسب درآمدیوتیوب

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • you movies 28 مارس 2021 / 12:04 ق.ظ

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید