کد خبر:22227
پ

کسب درآمد از کلاب هاوس | چطور از کلاب هاوس پول در بیاوریم؟

اپلیکیشن جدید کلاب هاوس توجه بسیاری از علاقه مندان به شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده به طوری که در مدت کوتاهی از فعالیتش با وجود اینکه در دریافت دعوتنامه کلاب هاوس محدودیتهایی وجود دارد، توانسته 10 میلیون کاربر را به خود جذب کند. موسسین کلاب هاوس مدعی شده اند در ماه آینده […]

اپلیکیشن جدید کلاب هاوس توجه بسیاری از علاقه مندان به شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده به طوری که در مدت کوتاهی از فعالیتش با وجود اینکه در دریافت دعوتنامه کلاب هاوس محدودیتهایی وجود دارد، توانسته 10 میلیون کاربر را به خود جذب کند. موسسین کلاب هاوس مدعی شده اند در ماه آینده سرویس های کسب درآمد از کلاب هاوس را راه اندازی خواهند کرد. اما چطور از کلاب هاوس پول در بیاوریم؟ درآمدزایی از کلاب هاوس در منزل از طریق بلیط فروشی ممکن است؟

 

 

شلوغ ترین روم های معروف کلاب هاوس کدامند؟

 

کسب درآمد از کلاب هاوس از طریق اسپانسرها

کسب درآمد از کلاب هاوس | چطور از کلاب هاوس پول در بیاوریم؟

با توجه به اقبال کاربران و اینفلوئنسرها نسبت به کلاب هاوس، اکنون بسیاری از سرمایه گذاران و تبلغ کنندگان تمایل دارند تا در stage ها مهم و سخنرانی های افراد مشهور به عنوان اسپانسر حضور داشته باشند. اما تمایل اسپانسرها تنها به اسنفلوئنسرها و افراد مشهور محدود نمی شود و شما می توانید با ساخت روم در کلاب هاوس نفرات بیشتری را جذب خود کنید و اصطلاحاً فالوورهای بیشتری جمع کنید و در حین سخنرانی خود مخاطبین زیادی را در روم خود داشته باشید و همین مسئله باعث می شود تا تبلیغ دهندگان به سمت روم شما جلب شود و بابت تبلیغ در اتاق اختصاصصی شما، مبلغی را به شما بپردازند.

 

چطور از کلاب هاوس پول در بیاوریم؟

اما روش های دیگری برای درآمدزایی از کلاب هاوس وجود دارد و شما می توانید برای سخنرانی خود بلیط فروشی کنید و یا با تبلیغ سایت خود در روم ها،، به طور غیرمستقیم برای خود کسب درامد از کلاب هوس را رقم بزنید.

 

به عنوان اینفلوئنسر در کلاب هاوس درآمد کسب کنید

اگر یک شخصیت معروف در اینستاگرم یا توئیتر هستید و فالوورهای زیادی دارید، شما می توانید با دریافت مبلغی مشخص به تبلیغ صوتی کسب و کارها بپردازید.

 

با توجه به مدل درآمدزایی جالب کلاب هاوس، ارزش این اپلیکیشن در حال حاضر بالغ بر 1.4 میلیارد دلار ارزیابی شده است. اگر هنوز موفق به نصب کلاب هاوس نشده اید، همین حالا ثبت نام در کلاب هاوس را امتحان کنید و اگر به گوشی آیفون دسترسی ندارید، از طریق لینک دانلود کلاب هاوس برای اندروید نسبت به نصب ورژن اندرویدی کلاب هاوس اقدام کنید.

 

شما می توانید با انواع روم در کلاب هاوس به روش های مختلف درآمدزایی کنید.

 

برای نقد کردن درآمد دلاری خود نگران نباشید چرا که با وجود صرافی های آنلاین و روش های انتقال پول از خارج به ایران، این امکان برای ایرانی ها میسر شده است.

 

 

 

کلیدواژه : کلاب هاوس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید