کد خبر:2671
پ

کسب درآمد از پینترست در ایران

آیا به دنبال راه هایی برای درآمدزایی با Pinterest هستید؟ به جای اینکه به Pinterest به عنوان یک شبکه ساده اشتراک گذاری عکس نگاه کنید، آن را در صفحه اعلانات جهانی خود بدانید. در نوامبر 2013 ، پینترست 70 میلیون کاربر داشت که 80 درصد آنها زن بودند و 2.5 میلیارد بازدید صفحه در هر […]

آیا به دنبال راه هایی برای درآمدزایی با Pinterest هستید؟ به جای اینکه به Pinterest به عنوان یک شبکه ساده اشتراک گذاری عکس نگاه کنید، آن را در صفحه اعلانات جهانی خود بدانید. در نوامبر 2013 ، پینترست 70 میلیون کاربر داشت که 80 درصد آنها زن بودند و 2.5 میلیارد بازدید صفحه در هر ماه دریافت می کرد.

راه های زیادی برای کسب درآمد با پینترست وجود دارد و با ادامه رشد شبکه، فرصت های شما نیز رشد می کند. در این مطلب ما به شما چند روش مؤثر که بتوانید با آن کسب در آمد از پینترست داشته باشید را خواهیم گفت.

 

آموزش کسب درآمد از یوتیوب (0 تا 100)

کسب درآمد از پینترست در ایران

 

کسب درآمد از پینترست

 

5 راه کارآمد برای کسب درآمد با Pinterest

1. علاقه خود را دنبال کنید، مخاطبی بسازید و به آنها بفروشید.

به چه چیزهایی علاقه دارید؟ اگر مردم در زمینه ای که دوست دارید پول خرج می کنند، می توانید از همین راه درآمد کسب کنید. به طور مثال شما در تناسب اندام حرفه ای هستید، شما عاشق تناسب اندام هستید. در همین زمینه شما مخاطب هدف را انتخاب می کنید. بسیاری از زنان در بیست سالگی خود که می خواهند متناسب و جذاب باشند. یک حساب کاربری و تابلوهای Pinterest ایجاد کنید که این مخاطب را به خود جلب کند.

پیروان را در صفحه های خود قرار دهید و یک لیست پستی ایجاد کنید. برخی از کاربران مشتاق پینترست یک میلیون دنبال کننده و حتی بیشتر دارند. اگر نمی دانید چه چیزی بفروشید، نگران نباشید. وقتی چند هزار دنبال کننده داشته باشید، بازاریابان به شما پیشنهادات می دهند.

2. شرکتی را برای ارتقا انتخاب کنید و از آن ها حمایت مالی بخواهید.

یک گروه را هدف قرار دهید و پیروان Pinterest خود را همانطور که در بالا گفتیم بسازید. سپس شرکت هایی را انتخاب کنید که محصولاتی را ارائه می دهند که برای مخاطبان شما جذاب است با ماندن با مخاطبان “تناسب اندام” ما، می توانید به شرکت هایی که دستگاه های بدنسازی، لباس های ورزشی و یا نوشیدنی های ورزشی می فروشند، نزدیک شوید.

آمار حساب Pinterest خود را با شرکت هایی که به آنها نزدیک می شوید به اشتراک بگذارید و از آنها حمایت مالی بخواهید. یک معامله به آنها پیشنهاد دهید: آنها می توانند برای یک سال از مارک تجاری خود در حساب شما استفاده کنند.

 

 

3. تبلیغ محصولات وابسته در پینترست

بسیاری از شرکت ها خواهان شرکت های وابسته هستند، که محصولات خود را برای کمیسیون کوچک به فروش برسانند. شرکت هایی را پیدا کنید و محصولاتی را که می توانید از آنها تبلیغ کنید را بفروشند و به عنوان یک شرکت وابسته ثبت نام کنید. سپس با استفاده از لینک های وابسته خود، محصولات را در تابلوهای خود تبلیغ کنید.

نکته:برای مدیریت پیوندهای خود از یک سرویس کوتاه کردن URL مانند Bitly استفاده کنید.

 

4. از استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای یافتن در Pinterest استفاده کنید.

اگر می خواهید در Pinterest درآمد کسب کنید، افراد باید بتوانند پین و تخته شما را پیدا کنند، بنابراین از استراتژی های SEO استفاده کنید. نه تنها در Pinterest پیدا خواهید شد، بلکه از طریق موتورهای جستجوگر اصلی مانند Google نیز پیدا خواهید شد. از نمایه “About” خود نهایت استفاده را ببرید. شما باید (حدود 50 کلمه) داشته باشید و با استفاده از کلمات کلیدی مورد انتظار جستجوگرها، واضح و توصیف باشید.

همچنین، از استراتژی های SEO در پین خود استفاده کنید. هر پین به شما اجازه می دهد تا (حدود 100 کلمه) شرح دهید، بنابراین با اضافه کردن کلمات کلیدی و پیوندها از آن بیشترین استفاده را ببرید.

5. برای فروش محصولات خود، در Pinterest مسابقه ایجاد کنید.

شاید بخواهید محصولات خود را در Pinterest بفروشید، مسابقات برگزار کنید. مسابقات در بین کاربران محبوب هستند و می توانند به شما در درآمدزایی کمک کنند. با این حال، دستورالعمل های پینترست را در خاطر داشته باشید. مسابقات یک تاکتیک معمول است که مشاغل برای جذب افراد با برند خود استفاده می کنند.

 

 

 

 

کلیدواژه : پینترست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید