کد خبر:3370
پ

کریم انصاری فرد از لیست خرید پرسپولیس خارج شد

در روزهای گذشته صحبتهایی مبنی بر حضور کریم انصاری فرد مهاجم سابق پرسپولیس در این تیم مطرح شده بود اما با تصمیم جدید مسئولین السیلیه، او فعلاً در این تیم ماندگار است.   کریم انصاری فرد از لیست خرید پرسپولیس خارج شد انصاری فرد که قصد داشت در تابستان امسال از السیلیه جدا شود، یکی […]

در روزهای گذشته صحبتهایی مبنی بر حضور کریم انصاری فرد مهاجم سابق پرسپولیس در این تیم مطرح شده بود اما با تصمیم جدید مسئولین السیلیه، او فعلاً در این تیم ماندگار است.

 

کریم انصاری فرد از لیست خرید پرسپولیس خارج شد

کریم انصاری فرد از لیست خرید پرسپولیس خارج شد

انصاری فرد که قصد داشت در تابستان امسال از السیلیه جدا شود، یکی از گزینه های جذاب یحیی گل محمدی برای حضور در خط حمله پرسپولیس برای جانشینی علی علیپور بود اما از همان ابتدا نیز مشخص بود که حضور او در لیست خرید پرسپولیس کمی رویایی بود چرا که با توجه به ازدواج او با دختر میلیاردر یونانی و برخی محدودیت ها، او قادر به زندگی در ایران نبوده و نیست و این دست اخبار، تنها برای سرگرم کردن هواداران پرسپولیس از سوی برخی منابع نزدیک به باشگاه منتشر می شود.

 

گفتنیست محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پیشین پرسپولیس نیز در نیم فصل برای حضور انصاری فرد در پرسپولیس اقداماتی را انجام داد اما او تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران نداشت و انصاری فرد به سراغ جذب استوکس و اوساگونا رفت.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید