کد خبر:14086
پ

کدام نفرات در استقلال نباید دستمزد و پول بگیرند؟

به نظر می رسد باشگاه استقلال وارد عجیب ترین فصل فوتبالی خود شده است و نفرات جدیدی که در این تیم چه به عنوان بازیکن و چه مربی و یا سرپرست معرفی شدند، هر یک به بخشی از حواشی تیم استقلال دامن زده اند. با توجه به شرایط به نظر می رسد ادعای برخی از […]

به نظر می رسد باشگاه استقلال وارد عجیب ترین فصل فوتبالی خود شده است و نفرات جدیدی که در این تیم چه به عنوان بازیکن و چه مربی و یا سرپرست معرفی شدند، هر یک به بخشی از حواشی تیم استقلال دامن زده اند. با توجه به شرایط به نظر می رسد ادعای برخی از این دوستان که مدعی هستند برای کمک به استقلال آمده اند، یک ادعای واهی باشد چرا که هر یک از این نفرات ولو اگر کمک خاصی به تیم نکنند، دستمزد میلیونی خود را در انتهای فصل از باشگاه استقلال طلب خواهند کرد و از سفره ای که استقلال برایشان باز کرده، نان می برند!

 

کدام نفرات در استقلال نباید دستمزد و پول بگیرند؟

کدام نفرات در استقلال نباید دستمزد و پول بگیرند؟

پرویز مظلومی

پرویز مظلومی که مشخص نیست بر اساس چه متر و معیاری به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده، اولین کسی است که پرداخت دستمزد به وی بابت حضورش به عنوان سرپرست استقلال حیف و میل بیت المال محسوب می شود چرا که او نه به وظایف یک سرپرست مسلط نیست و با مصاحبه های بعضاً عجیب خود، برای این تیم حاشیه ایجاد می کند. او که مدعی شده بود تیم امید را برای کمک به استقلال رها کرده احتمالاً پرداختی در استقلال ولو به عنوان سرپرست را پرسودتر از پذیرش هدایت تیم امید دیده و به این سمت غش کرده وگرنه اگر او واقعاً با عشق و برای کمک به استقلال امده، در این شرایط بد مالی باشگاه، نباید ریالی از این تیم بابت سمتش دریافت کند.

 

حنیف عمران زاده، آرش برهانی

دو بازیکن سابق استقلال که در کادر فنی محمود فکری حضور دارند، نه تنها نباید از این تیم بابت حضورش در کادر فنی دستمزد بگیرند بلکه می بایست یک مبلغی را هم بابت کاراموزی در تیم بزرگ استقلال پرداخت کنند که در مسیر مربیگری خود، کار در تیم های بزرگ را در استقلال فرا می گیرند. این دو نه تنها قادر به کمک به محمود فکری نیستند بلکه با عدم هماهنگی با سایر اعضای کادر فنیف موجب ایجاد اختلاف و دلخوری در کادر فنی را به وجود می آورند و گفته می شود بازیکنان استقلال نیز حرف شنوی خاصی از فرامین تاکتیکی انها ندارند چرا که عملاً چیزی برای ارائه به بازیکنان ندارند.

 

صمد مرفاوی

از ابتدای حضور صمد مرفاوی در استقلال می شد تصور کرد سبک بازی استقلال به کدام جها خواهد رفت و همانگونه نیز شد! او که سمت پر طمطراق مدیر فنی استقلال را یدک می کشد، پیشتر به عنوان سرمربی در استقلال آزمون خود را پس داده بود و با شعار حیا کن و رها کن از این تیم کنار رفت و بعد از مدتی سرمربیگری در لیگ برتر و کسب نتایج ضعیف، دیگر مورد وثوق مدیران عامل تیمهای لیگ برتری نبود و مجبور شد تا به عنوان دستیار محمود فکری در نساجی به لیگ برتر بازگردد و امروز در استقلال ظاهراً مدیر فنی استقلال است اما در عمل، هیچ اتفاق مثبتی از سوی او که می بایست دانش فنی بالایی داشته باشد، به کادر فنی استقلال در مواقع بحرانی بازی منتقل نمی شود و سبک بازی استقلال در هفته های اخیرف عقبگرد کامل به بازی های استقلال در زمان مرفاوی را نشان می دهد.

 

شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی

اگرچه هر سه بازیکن از ستاره های کلیدی استقلال محسوب می شوند اما هر سه بازیکن در بزنگاه هایی که تیم استقلال به آنها نیاز داشته مصدوم شده اند و نتوانسته اند دست کادر فنی را در بازیهای حساس بگیرند. سیاوش یزدانی از سال گذشته تاکنون، بیش از اینکه برای استقلال بازی کند مشتری فیزیوتراپی باشگاه استقلال بوده و شیخ دیاباته نیز اگرچه در امر گلزنی موفق بوده اما بازی های کمی را برای استقلال انجام داده و در هر بازی هواداران استقلال نگران مصدوم شدن مهاجم غول پیکر خود هستند. به طور متوسط میت وان گفت او از هر دو بازی استقلال، یکی را مصدوم بوده که این موضوع، آمار خوبی برای وی محسوب نمی شود. در نهایت به فرشید اسماعیلی می رسیم که تعداد غیبت هایش در بازیهای مهم و حساس استقلال بسیار زیاد است؛ او که در بازی معروف 6 تایی مقابل العین با دریافت کارت زدری بی مورد، محروم شد پس از آن در چند دربی نیز به واسطه دریافت کارت زرد و قرمز محروم بود و آمار مصدومیت های او نیز رو به افزایش است و شاید بهتر باشد باشگاه استقلال برای این مدل بازیکنان بندی در قراردادشان لحاظ کند که مبلغ قرارداد بابت تعداد بازیهای آنها برای استقلال لحاظ شود تا هم مراقب محرومیت های خود باشند و هم خود را کمتر در معرض مصدومیت قرار دهند.

 

بازیکنانی که موقع عقد قرارداد با ناز کردن قادرند رقم قرارداد خود را بالا ببرند و با اعصاب و روان هواداران بازی می کنند آیا حاضرند بندی در قراردادشان گنجانده شود که در صورت مصدومیت و محرومیت، از مبلغ پرداختی به آنها کاسته شود؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید