کد خبر:9155
پ

کدام فرد پرسپولیسی در 5 ماه استقلال را نابود کرد؟

هواداران استقلال که دل پری از سوء مدیریت احمد سعادتمند در استقلال دارند، با ارسال نامه هایی به قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور خواستار پیگرد قضائی و محاکمه احمد سعادتمند شدند که در 5 ماه حضورش در این تیم با دروغ های رنگارنگش وضعیت این تیم را از 0 به منفی رساند. دروغ […]

هواداران استقلال که دل پری از سوء مدیریت احمد سعادتمند در استقلال دارند، با ارسال نامه هایی به قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور خواستار پیگرد قضائی و محاکمه احمد سعادتمند شدند که در 5 ماه حضورش در این تیم با دروغ های رنگارنگش وضعیت این تیم را از 0 به منفی رساند. دروغ هایی که اکنون مشخص شده چه ضرباتی به روند آماده سازی و موفقیت استقلال وارد کرده است.

 

مردی که در 5 ماه استقلال را نابود کرد | لزوم محاکمه احمد سعادتمند از نظر هواداران استقلال

مردی که در 5 ماه استقلال را نابود کرد | لزوم محاکمه احمد سعادتمند از نظر هواداران استقلال

سعادتمند با وعده اینکه مستقل و است و زیر پرچم وزارت ورزش قرار ندارد ابتدا قصد داشت تا پیشکسوتان را همراه خود کند تا زبان انتقاد آنها از عملکرد ضعیفش تا مدتی بسته شود سپس با ژست های پوپولیستی در برنامه فوتبال برتر چنان وانمود کرد که راهکار برای پرداخت تمامی مطالبات استقلال دارد و با وعده های توخالی پفک آبی و اسپانسری متین فولاد و … هواداران استقلال را دل خوش پرداخت بدهی شفر کرد اما در نهایت با سهل انگاری محض او شکایت وینفرد شفر منجر به محرومیت نقل و انتقالاتی استقلال شد که همین موضوع باعث کمبود بازیکن این تیم در رقابتهای آسیایی و شکست مقابل پاختاکور شد. او که هیچ تلاشی برای استفاده از داریوش شجاعیان در لیگ قهرمانان آسیا نکرد، تا تیم نامجو مطلق در مظلومیت کامل و بدون کوچکترین حمایتی در این رقابتها حضور پیدا کند.

در کارشکنی سعادتمند در خصوص فرهاد مجیدی و تلاش او برای قهرمان نشدن استقلال با مجیدی در جام حذفی صحبتهای زیادی مطرح شده است و امروز مشخص شد که او نه تنها برای کمک به استقلال به این تیم نیامده بود بلکه با سناریوهای مختلف از جمله بازی با نام مربیانی همچون استراماچونی و الکس نوری، تنها قصد تلف کردن وقت را داشت و هیچ اراده جدی برای به خدمت گرفتن این مربیان از سمت او دیده نشد و مذاکرات خیالی اش با آنها نیز از سمت طرف مقابل تکذیب شد.

جالب ترین نکته در کارنامه سیاه 5 ماهه سعادتمند در استقلال این بود که مدعی درآمدزایی برای باشگاه بود اما امروز مشخص شده بخش زیادی از پولی که او به باشگاه تزریق کرده در قالب قرض بوده و در بدهی های باشگاه درج شده است.
سعادتمند که با شویی رسانه ای هر روز با بازیکنان استقلال عکس می انداخت امروز بابت عکس یادگاری که با روزبه چشمی انداخت پاسخگو نیست که او چطور توانسته سر از تیم ام صلال قطر در بیاورد و آیا قرار است این اتفاق برای سایر بازیکنان نیز رخ دهد؟
با عدم پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و میلیچ احتمالاً اخرین تیر ترکش سعادتمند بر پیکر بی جان استقلال نیز جدایی دو ستاره این تیم خواهد بود.
نکته عجیب در نقل و انتقالات استقلال اینکه استاد سعادتمند به سراغ بازیکنان مورد داری رفت که همگی مجبور به فسخ یک طرفه قرارداد با باشگاهشان شدند و باشگاه مبدا از استقلال شکایت کرده است که از مهمترین آنها می توان به بابک مرادی، سعید واسعی، رشید مظاهری و … اشاره کرد که البته محمود فکری نیز به این جمع اضافه خواهد شد.

 

هواداران استقلال معتقدند سعادتمند به حیثیت و اعتبار باشگاه استقلال نیز با کلی گویی و مبهم گویی خدشه وارد کرد؛ چرا که او اولاً خائنی که اسناد محرمانه تیم را به بیرون افشا می کرد معرفی نکرد و در عجیب ترین اتفاق ممکن، تمامی اسرار باشگاه از جمله ریز هزینه های تیم را اعلام رسمی کرد و در اسف ناک ترین اتفاق ممکن نیز به قلیان کشیدن بازیکن استقلال اشاره کرد که هرگز نامی از آن بازیکن نبرد تا مشخص شود او برای ضربه زدن به حیثیت باشگاه استقلال از هر نظر، عزمی جدی داشت.

هنوز جزئیات بازداشت او به واسطه قصدش برای خروج مبلغ زیادی ارز در فرودگاه مشخص نشده است اما هر چه که هست، به زودی همه این موارد بر ملا خواهد شد و پشت پرده حاج احمدی که ظاهراً به اعتقادات دینی بسیار مقید بود نیز مشخص خواهد شد که چطور در 5 ماه کمر به نابودی استقلال بست.

 

در حال حاضر خیانت و دروغگویی اولین واژه هایی هستند که با به یاد آوردن نام سعادتمند در خاطر هواداران استقلال نقش می بندد چرا که او توانست در 5 ماه نقش خود را به خوبی بازی کند و با دروغ های رنگارنگش، هواداران این تیم را سیاه کرد.

 

پی نوشت: از استوری ها و پست ها و اقدامات احمد سعادتمند قبل از حضور در استقلال به سادگی می توان فهمید که او به چه تیمی علاقه داشت.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • ناشناس 9 اکتبر 2020 / 6:22 ب.ظ

    احمد سعادتمند . مردیکه نه تنها پرسپولیس بود. دروغگو و دزد هم بود

  • تاج 9 اکتبر 2020 / 3:53 ب.ظ

    حکایت تیم تاج و وزارت مثل تاریخ ایران است هرکه آمد یعنی آوردن حقوق بگیر انگلیس بود و نفوذی باشعار و موطن و میهن و برائت از اجانب و آینده خوب بود و آخر معلوم شد دست سیاه انگلیس و شرکا همیشه درکار بوده! و همیشه بافریب مردم ساده ایران جهت دزدیدن منابع ملت و در جهت منافع خودشان هستند . تیم تاج مظلوم هم کاملا اینگونه است به گذشته اش نگاه کنیم طی این ۴۲ سال که ازاول خواهان نابودی بودند و چون نتوانستند منحل اش کنند از راههای دیگر برای نابودیش تلاش کردند به سیاست انگلیس با آوردن نفوذی ها و دستنشانده هایشان با شعار و ادا و اطوار دراوردن و ژست های عوامفریبانه در حال تکمیل پازل مرگ تاج بودند و هستند و خواهند بود! چرا؟ چون مشکلشان همینه ((تاج))!

  • طاها 9 اکتبر 2020 / 2:29 ب.ظ

    فتح الله زاده هم دنبال استرا بود چرا فقط تهمت میزنید. استقلال بزرگ نداره فقط و فقط مشکلش همینه

    • رضا 9 اکتبر 2020 / 3:52 ب.ظ

      فتل وقتی دنبال استرا بود قانون منع جذب خارجیا نبود الکی وعده بده

  • تاج سرور 9 اکتبر 2020 / 12:58 ب.ظ

    حرفهای مختار بابایی پیشکسوت فوتبال رو درباره سعادتمند در زمان انتصابش بخونید و پیش بینی این روزها بشنوید تا بدونید اعضای هیات مدیره و وزارت ورزش سابقه این عنصر کثیف رو از قبل میدونستن و با عمد این مردک دلقک رو روی کار اوردن تا استقلال رو نابود کنه
    و الان همشون باید دادپگهی بشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید