کد خبر:39515
پ

کاپ فوتبال فانتزی بتاکاپ چطور برگزار می شود؟

با توجه به درخواست تعدادی از کاربران به طور آزمایشی کاپ فوتبال فانتزی بتاکاپ برگزار می شود. کاپ فوتبال فانتزی بتاکاپ چطور برگزار می شود؟ 8 شرکت کننده با تهیه بلیط کاپ از قسمت عضویت بتاکاپ، می بایست بلیط کاپ فانتزی را خریداری نمایند. مبلغ 20 هزار تومان را به شماره کارت 6104337749963300 (مرتضایی) واریز […]

با توجه به درخواست تعدادی از کاربران به طور آزمایشی کاپ فوتبال فانتزی بتاکاپ برگزار می شود.

کاپ فوتبال فانتزی بتاکاپ چطور برگزار می شود؟

8 شرکت کننده با تهیه بلیط کاپ از قسمت عضویت بتاکاپ، می بایست بلیط کاپ فانتزی را خریداری نمایند. مبلغ 20 هزار تومان را به شماره کارت 6104337749963300 (مرتضایی) واریز کنید و فیش واریز را برای ادمین در اینستاگرام(betacupa@) ارسال نمائید.

 

2.سپس ادمین 1000 سکه برای اکانت هایی که بلیط تهیه کرده اند شارژ می کند و یک کد از حروف الفبای انگلیسی در اختیار کاربر قرار می دهد.

3.شرکت کنندگان می بایست در سه لیگ ایران، ایتالیا و انگلیس تیم های خود را بسازند.

4.سپس شرکت کنندگان در مهلت مجاز، می بایست سه اسکرین شات از تیم های خود که در لیگ انکلیس، ایتالیا و ایران ساخته اند برای ادمین اینستاگرام ارسال کنند. در صورت عدم ارسال اسکرین شات، کاربر مذکور در جدول بازنده اعلام خواهد شد.

5.سپس جدول رقابت بین کاربرانی که ثبت نام کرده اند، منتشر می شود و امتیاز تیم های کاربران در سه لیگی که ذکر شد، به شکل دو به دو با هم مقایسه می شود تا اینکه قهرمان مشخص شود.

(کاربران به شکل تصادفی در جدول قرار داده خواهند شد)

جایزه قهرمان 100 هزار تومان خواهد بود. این جایزه در هفته های بعد تا سقف یک میلیون تومان قابل افزایش است.

تیم شرکت کننده علاوه بر کاپ در رقابت فانتزی آن هفته که به صورت لیگی برگزار می شود هم شرکت داده می شود که در صورت برنده شدن در آن رقابت هم جایزه به وی تعلق می گیرد.

در حال حاضر فانتزی به صورت لیگ برگزار می شود و کاربری که تیمش بیشترین امتیاز را در بین همه کاربران کسب می کند، برنده خواهد بود اما در فرمت کاپ، لزوماً کاربری که بیشترین امتیاز را در یک لیگ گرفته قهرمان نمی شود چرا که ممکن است تیم او در لیگ دیگر امتیازش از رقیبش کمتر باشد و از مسابقه حذف شود.

 

به عنوان مثال در نمودار زیر که یک کاپ 8 نفره است؛ در سطح اول، امتیاز همه شرکت کنندگان در لیگ ایران سنجیده می شود. از هر دو دویی، نفری که امتیازش بیشتر است، به مرحله بعد صعود می کند. در مرحله دوم، امتیاز کاربرانی که صعود کرده اند، در تیمهایی که در لیگ ایتالیا ساخته اند سنجیده می شود؛ از این مرحله نیز برندگان به فینال می رسند و در فینال، آن فردی که امتیاز بیشتری در لیگ انگلیس نسبت به دیگری کسب کرده باشد قهرمان است.

در مثال زیر، امتیاز همه کاربران در سطح اول در لیگ ایران سنجیده شده است، هر کاربری که رقیب خود را شکست داده باشد، به مرحله بعد صعود کرده است. عدد امتیاز تیم هر کاربر در لیگ ایران، مقابل آن درج شده است.

در مرحله دوم، امتیاز تیمهای کاربران صعود کرده در لیگ ایتالیا با هم سنجیده شده است. به عنوان مثال کاربر C با 29 امتیاز نسبت به کاربر B با 23 امتیاز برتری داشته و به فینال صعود کرده و کاربر H بارب 20 امتیاز نسبت به 16 امتیاز کاربر E برتری داشته و او هم به فینال صعود کرد.

در فینال، امتیاز دو کاربر C و H در لیگ های انگلیس سنجیده می شود و هر کاربری که امتیاز بیشتری داشته باشد، قهرمان محسوب می شود که در این مثال، امتیاز تیم کاربر H در لیگ انگلیس بیشتر بوده و کاربر H قهرمان نهایی محسوب می شود.

دقت کنید که در مرحله اول کاربر E با 27 امتیاز بیشترین امتیاز را داشته اما در نهایت شرایط جدول طوری رقم خورد که کاربر H قهرمان شد.

از هفته آینده این فرمت به صورت آزمایشی در کنار فرمت فعلی برگزار می شود.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ARIAN 3 سپتامبر 2022 / 5:24 ب.ظ

    ی سوال دیگه ؟
    1تیم ما میسازیم از هر لیگی اسکرین میگیریم برات میفرستم خوب ، بعد همین تیمی تو هفته ایی ک ساختیم تو رقابت عادی همونه یا جدا بسازیم ی تیمه دیگه؟
    ینی1تیر دونشون؟

    • admin 3 سپتامبر 2022 / 11:24 ب.ظ

      همونه. به تیر و دو نشون. توی هر دوش شرکت داده میشید

  • ARIAN 3 سپتامبر 2022 / 4:21 ب.ظ

    از این هفته 12شهریور شروع میشه؟ این کاپ ؟

    • admin 3 سپتامبر 2022 / 4:23 ب.ظ

      نه هفته بعد. چون دیر اعلام کردیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید