کد خبر:39438
پ

کاوه رضایی و پرسپولیس منتفی شد | تراکتور یا فولاد مقصد ستاره آبی

پس از منتفی شدن حضور کاوه رضایی در استقلال، بحث حضور او در پرسپولیس مطرح شد که با درخواست خیل عظیم هواداران استقلال، به نظر می رسد کاوه قید حضور در تیم رقیب را زده و قرار است از بین تراکتور و فولاد یکی را انتخاب کند. کاوه رضایی و پرسپولیس منتفی شد | تراکتور […]

پس از منتفی شدن حضور کاوه رضایی در استقلال، بحث حضور او در پرسپولیس مطرح شد که با درخواست خیل عظیم هواداران استقلال، به نظر می رسد کاوه قید حضور در تیم رقیب را زده و قرار است از بین تراکتور و فولاد یکی را انتخاب کند.

کاوه رضایی و پرسپولیس منتفی شد | تراکتور یا فولاد مقصد ستاره آبی

کاوه رضایی در حالی از کف استقلالی ها پرید که این اتفاق ثمره بی کفایتی محض مدیریت این تیم در پروسه نقل و انتقالات بود که تیمی نامتوازن و بی برنامه بستند. رضایی که قصد دارد در فصل منتهی به جام جهانی بدرخشد، اکنون در دو راهی بزرگی قرار گرفته به طوری که از یک سمت تراکتور پرستاره را می بیند با بردیف که فعلاً نتایج خوبی نگرفته اما با توجه به بازیکنان با کیفیتی که دارد، انتظار می رود رفته رفته به فرم خوبی برسد. از طرف دیگر فولاد خوزستانی قرار دارد که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و از مدعیان قهرمانی این فصل محسوب می شود و کاوه می تواند با حضور در فولاد و کار با کادر تمام استقلالی این تیم، هم در لیگ و هم در آسیا خوش بدرخشد و راه تیم ملی و جام جهانی را برای خود هموار کند.

نکته مثبت برای رضایی در پیوستن به فولاد اینکه یونس دلفی دیگر بازیکن شاغل در لیگ بلژیک نیز به تازگی به این تیم پیوسته و با اضافه شدن کاوه رضایی به این تیم، یکی از قدرتمندترین خط حمله های لیگ را شاهد خواهیم بود.

به نظر می رسد، انتخاب فولاد گزینه بهتری برای کاوه رضایی باشد اما تنها نکته باقیمانده، زندگی او در خوزستان گرم است که یکی از دلایل تعلل او در تصمیم گیری نهاییش شده است.

کلیدواژه : کاوه رضایی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 29 آگوست 2022 / 10:41 ق.ظ

    خوزستان پر از ریز گرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید