کد خبر:29510
پ

کامبک قهرمانی پرسپولیس با دلهره کسر امتیاز

شب گذشته تیم پرسپولیس در حالی با نتیجه 3 بر 1 از سد تراکتور گذشته که با این نتیجه گام بلندی به سمتت قهرمانی لیگ بیستم برداشت به طوری که اکنون می تواند با یک پیروی آسان مقابل پیکان بدون توجه به نتیجه بازی سپاهان و استقلال قهرمان شود.   کامبک قهرمانی پرسپولیس با دلهره […]

شب گذشته تیم پرسپولیس در حالی با نتیجه 3 بر 1 از سد تراکتور گذشته که با این نتیجه گام بلندی به سمتت قهرمانی لیگ بیستم برداشت به طوری که اکنون می تواند با یک پیروی آسان مقابل پیکان بدون توجه به نتیجه بازی سپاهان و استقلال قهرمان شود.

 

کامبک قهرمانی پرسپولیس با دلهره کسر امتیاز

پرسپولیس در حالی بازی 1 بر 0 باخته را با نتیجه 3 بر 1 عوض کرد که مهدی عبدی بار دیگر فرشته نجات این تیم شد و با ورودش به زمین توانست گلهای حساسی را برای تیمش به ثمر بساند. اما نکته نگران کننده برای هواداران پرسپولیس پس از این بازی موضوع کسر امتیاز از پرسپولیس در انتهای فصل است که ممکن است قهرمانی را از این تیم بگیرد.

 

در حال حاضر باشگاه فولاد و البته سپاهان که به نوعی هم خانواده نیز محسوب می شوند پیگیر قضیه 4 کارته بودن کنعانی زادگان در بازی پرسپولیس و فولاد هستند که اگر این موضوع تائید شود 1 امتیاز از سرخ ها کسر خواهد شد.

در طرف مقابل نیز با عدم پرداخت مطالبات کالدرون و پایان مهلت فیفا در این خصوص خطر بالقوه کسر 3 تا 6 امتیاز پرسپولیس را تهدید می کند.

 

حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت قهرمان فصل بیستم چطور قم خواهد خورد و آیا سازمان لیگ جرات کسر امتیاز از پرسپولیس را دارد یا خیر؟

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید