کد خبر:38802
پ

کاسیانو به الفیصلی عربستان پیوست تا مدیران پرسپولیس رسوا شوند!

در حالی که از مدتها پیش قرار بر این بود که کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا به پرسپولیس بپیوندد، به یکباره با وقوع اتفاقات مختلف این انتقال منتفی شد. اما عصر دیروز خبر پیوستن کاسیانو به الفیصلی عربستان، رسانه ای شد تا مدیران پرسپولیس در مقابل هواداران خشمگین تیمشان قرار بگیرند. کاسیانو به الفیصلی عربستان […]

در حالی که از مدتها پیش قرار بر این بود که کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا به پرسپولیس بپیوندد، به یکباره با وقوع اتفاقات مختلف این انتقال منتفی شد. اما عصر دیروز خبر پیوستن کاسیانو به الفیصلی عربستان، رسانه ای شد تا مدیران پرسپولیس در مقابل هواداران خشمگین تیمشان قرار بگیرند.

کاسیانو به الفیصلی عربستان پیوست تا مدیران پرسپولیس رسوا شوند!

کاسیانو به الفیصلی عربستان پیوست تا مدیران پرسپولیس رسوا شوند!

مدیران پرسپولیس که ابتدا بهانه بالا رفتن رقم درخواستی کاسیانو و نزدیک شدن دلالان به این بازیکن را از دلایل تاخیر در جذب این بازیکن مطرح کرده بودند؛ پس از مدتی مدعی شدند که این بازیکن مصدوم شده و به بهانه مصدومیت او، قید جذبش را زده اند.

خبری که شاید در بدو امر درست بوده باشد اما پیوستن کاسیانو به الفیصلی نشان داد مصدومیت او به قدری حاد نبوده که تیم عربستانی که رقیب فولاد در لیگ قهرمانان آسیا است، قید این بازیکن را بزند.

هر چه که هست، در فاصله یک هفته مانده به اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر، وضعیت مهاجمین پرسپولیس در خط حمله جالب نیست و هنوز هم خبری از جذب مهاجم خارجی نشده است.

اگرچه برخی رسانه های خارجی از پیوستن یورگن لوکادیا به پرسپولیس خبر داده بودند اما تا این لحظه این اتفاق به طور رسمی اعلام نشده است.

 

پی نوشت: پیشتر اعلام کرده بودیم که مشکل پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی، تنها مسائل مالی است چرا که به واسطه سوء مدیریتی که در ابتدای نقل و انتقالات انجام شد، به یکباره بخش اعظمی از بودجه نقل و انتقالاتی صرف خرید ستاره هایی همچون اسماعیلی فر، بیرانوند، پورعلیگنجی، سعید صادقی، گولسیانی، سروش رفیعی و … شد و به نظر می رسد مدیریت پرسپولیس در تنگنای مالی قادر به پرداخت مبالغ سنگین برای جذب مهاجم خارجی نیست و احتمالاً گل محمدی می بایست تن به خرید بازیکنانی از دسته های پائین برزیل بدهد مگر اینکه منابع مالی جدید از سمت اسپانسر به این تیم تزریق شود

 

کلیدواژه : پرسپولیسکاسیانو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید