کد خبر:32950
پ

کاسه داغتر از آش مثل صادق درودگر | پورسانت سازمان لیگ محفوظ است!

در حالی که به نظر می رسید موضوع تبلیغات محیطی استادیوم های فوتبال در لیگ برتر با توافق و صورتجلسه اخیر مدیران باشگاه ها و سازمان لیگ ختم به خیر شده، صادق درودگر در اظهاراتی عجیب مدعی شد استقلال در این مورد تخلف کرده و با زورگویی و همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی […]

در حالی که به نظر می رسید موضوع تبلیغات محیطی استادیوم های فوتبال در لیگ برتر با توافق و صورتجلسه اخیر مدیران باشگاه ها و سازمان لیگ ختم به خیر شده، صادق درودگر در اظهاراتی عجیب مدعی شد استقلال در این مورد تخلف کرده و با زورگویی و همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی توانسته تبلیغات محیطی خود را در بازی مقابل نساجی در استادیوم آزادی نصب کند.

 

کاسه داغتر از آش مثل صادق درودگر | پورسانت سازمان لیگ محفوظ است!

درودگر در این زمینه مدعی شد، به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا دوشنبه هفته جاری فرصت داده ایم تا تضامین لازم برای اجرای تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی را به سازمان لیگ ارائه کنند اما باشگاه استقلال تا این لحظه اینکار را انجام نداده و وضعیت همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزارش نیز نامشخص است. در هر صورت فارغ از اینکه پرسپولیس با کارگزار جدیدش قراردادی در این زمینه منعقد کند یا خیر آنها تنها تا دوشنبه فرصت ارائه تضامین لازم برای استفاده از تبلیغات محیطی در بازی چهارشنبه مقابل صنعت نفت را دارند و در صورت عدم ارائه تضامین لازم در این زمینه از سوی باشگاه استقلال تا روز دوشنبه، از اجرای تبلیغات محیطی در بازی بعدی خانگی این تیم جلوگیری خواهد شد.

 

نکته جالب در این زمینه اینکه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و در واقع سازمان لیگ با دولت در این زمینه طرف حساب خواهد بود. در ضمن اینکه باشگاه ها تضامین پرداخت طرف های قرارداد خود را به سازمان لیگ ارائه کنند، اتفاقی عجیب در دنیای فوتبال محسوب می شود و سازمان لیگ تنها می تواند بابت پرداخت 30 درصد توافق شده حق سازمان لیگ، تضمین لازم را از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اخذ نماید و مابقی ماجرا هیچ ارتباطی به صادق درودگر و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ندارد.

 

اما آنچه که مشخص است، منافع برخی از ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بحث تبلیغات محیطی به خطر افتاده و با وضع قوانین عجیب سعی در جلوگیری از رخ دادن این اتفاق مثبت در فوتبال ایران دارند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 22 نوامبر 2021 / 10:18 ق.ظ

    مطمئن باشید در این فوتبال مسئولی بخاطر پول دولت و بیت المال ( پولی که مال خودش نباشد ) اینقدر حرص نمیزند که اگر اینگونه بود هرگز اجازه رفتن استراماچونی و تحمیل ضرر و زیان به یک تیم دولتی مثل استقلال را نمیدادند و نمونه های بسیار دیگر نیز وجود دارد ، پس صددرصد منافع و سود شخصی در این قضیه هست که رفیق شفیق جناب هدایتی ( دروغگر ) اینگونه سوخته است و پماد سوختگی و یخ نیز فایده ای ندارد

  • علی ماهی ‏ Glyptothorax alidaeii 21 نوامبر 2021 / 10:41 ب.ظ

    از کوزه همان …که در اوست! آخه درودگرو چه به فوتبال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید