کد خبر:7071
پ

کار صعود پرسپولیس سخت تر شد | هر 4 تیم مدعی صعود شدند

بتاکاپ – در حالی که با پیروزی الشارجه مقابل الدحیل و پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل التعاون، پرسپولیس صدرنشین گروه C میشود و بر روی کاغذ شانس صعودش به مرحله بعد بسیار زیاد خواهد شد، اما با نگاهی به واقعیت ماجرا به این نکته می رسیم که شرایط برای پرسپولیس سخت تر از قبل شده است. […]

بتاکاپ – در حالی که با پیروزی الشارجه مقابل الدحیل و پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل التعاون، پرسپولیس صدرنشین گروه C میشود و بر روی کاغذ شانس صعودش به مرحله بعد بسیار زیاد خواهد شد، اما با نگاهی به واقعیت ماجرا به این نکته می رسیم که شرایط برای پرسپولیس سخت تر از قبل شده است.

 

جدول گروه پرسپولیس

 

کار پرسپولیس برای صعود از گروه C سخت تر شد | هر 4 تیم مدعی صعود شدند

کار پرسپولیس برای صعود از گروه C سخت تر شد | هر 4 تیم مدعی صعود شدند

 

در صورت پیروزی پرسپولیس در بازی امشب، این تیم 7 امتیازی می شود و به صدر جدول میرسد و این در حالیست که هر نتیجه دیگری جز این نیز در این دیدار رقم بخورد، تفاوت چندانی برای پرسپولیس نخواهد داشت چرا که اگر التعاون بازی را ببرد، صعودش قطعی شده و پرسپولیس می میاند و دو تیم دیگر که برای یک سهمیه باید بجنگند و از قضا پرسپولیس با هر دو تیم الدحیل و الشارجه بازی مستقیم در پیش خواهد داشت.

 

در صورت پیروزی پرسپولیس در بازی امشب نیز شرایط تغییر چندانی نمی کند چرا که باز هم پرسپولیس میبایست به مصاف دو حریف مستقیمش برای صعود برود. الشارجه که در بازی امشب نشان داد به تیمی متحول شده با آنچه در بازی اول مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت، تبدیل شده است تنها 3 امتیاز با صدرنشین احتمالی یعنی پرسپولیس فاصله خواهد داشت که با توجه به بازی مستقیم دو تیم و اوج گیری الشارجه با کایو، کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. از طرف دیگر شکست الدحیل، انگیزه این تیم برای پیروزی مقابل پرسپولیس در بازی بعد را افزایش داده چرا که در صورت شکست در آن دیدار، آنها شانسی برای صعود نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید