کد خبر:24681
پ

کار صعود استقلال سخت تر از قبل شد | صعود فقط با پیروزی مقابل الشرطه

استقلال در حالی شب گذشته مقابل الاهلی احیا شده تن به تساوی بدون گل داد که می توانست از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و با توجه به شکست الدحیل مقابل الشرطه، با کسب پیروزی در این دیدار صعود خود به دور بعد را قطعی کند. اگچه همین انگیزه برای تیم میزبان […]

استقلال در حالی شب گذشته مقابل الاهلی احیا شده تن به تساوی بدون گل داد که می توانست از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و با توجه به شکست الدحیل مقابل الشرطه، با کسب پیروزی در این دیدار صعود خود به دور بعد را قطعی کند. اگچه همین انگیزه برای تیم میزبان یعنی الاهلی هم وجود داشت و آنها نیز با علم به شکست الدحیل قصد داشتند با پیروزی در این بازی هم انتقام شکست سنگین دور فت را از استقلال بگیرند و هم صعودشان به مرحله حذفی را قطعی کنند اما در نهایت هیچ یک از دو تیم برنده نشدند تا ماجرای هر سه تیم مدعی صعود به بازی آخر کشده شود.

 

کار صعود استقلال سخت تر از قبل شد | صعود فقط با پیروزی مقابل الشرطه

کار صعود استقلال سخت تر از قبل شد | صعود فقط با پیروزی مقابل الشرطه

اگرچه استقلال فعلاً با توجه به قانون تفاضل گل در صدر جدول گروه C قرار گرفته است اما این صدرنشینی هیچ ایده ای برای آبی ها ندارد چرا که آنها تقریباً با هر نتیجه ای جز پیروزی مقابل الشرطه از جدول بازی ها حذف خواهند شد.

شرایط گروه استقلال اینگونه است که با تساوی بد موقع شب گذشته استقلال،  شاید حتی تیم دومی هم از گروه C به دور بعد صعود نکند چرا که اگر دو تیم الدحیل و الاهلی در بازی آخر مساوی کنند و استقلال برنده بازنده یا حتی با مساوی زمین بازی مقابل الشرطه را ترک کند، تنها یک تیم از این گروه صعود خواهد کرد. در صورت تساوی یا شکست استقلال مقابل الشرطه و پیروز شدن یکی از تیمها در بازی الدحیل و الاهلی نیز یک تیم از گروه C صعود خواهد کرد و تنها حالتی که دو تیم از گروه C صعود می کند، پیروزی استقلال مقابل الشرطه و پیروزی یکی از دو تیم الدحیل و الاهلی در بازی آخر است که دو تیم 11 امتیازی از گروه C به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

استقلال تنها در شرایطی می تواند با کسب یک امتیاز در بازی آخر به عنوان سومین تیم صصعود کننده به دور بعد به عنوان تیم دوم صعود کند که تراکتور در بازی آخر خود شکست بخورد یا به تساوی برسد و النصر نیز در بازی آخر خود شکست را تجربه کند و فولاد نیزبا تفاضل گل خوب، بازی آخرش را به پایان نرساند. که رخ دادن همه این اما و اگرها بسیار سخت به نظر می رسد که استقلال با کسب یک تساوی و 9 امتیاز به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم به دور بعد صعود کند اما با پیروزی مقابل الشرطه تحت هر شرایطی به دور بعد صعود خواهد کرد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • امین 28 آوریل 2021 / 9:05 ق.ظ

    باید النصر ببازه – تراکتور نبره – فولاد هم با تفاضل گل خوب نبره تا استقلال با یک تساوی به دور بعد بره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید