کد خبر:25456
پ

کار افشین پیروانی بیخ پیدا کرد | شکایت کیفری باشگاه سپاهان از سرپرست پرسپولیس

حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان همچنان ادامه دارد؛ شب گذشته این حواشی بخش عمده و جنجالی برنامه فوتبال برتر را به خود اختصاص داد و حالا باشگاه سپاهان با انتشار تصاویری جدید بار دیگر باشگاه پرسپولیس را در ماجرای جنجال نقش جهان متهم اصلی دانسته است. در ادامه این مطلب مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان […]

حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان همچنان ادامه دارد؛ شب گذشته این حواشی بخش عمده و جنجالی برنامه فوتبال برتر را به خود اختصاص داد و حالا باشگاه سپاهان با انتشار تصاویری جدید بار دیگر باشگاه پرسپولیس را در ماجرای جنجال نقش جهان متهم اصلی دانسته است.

در ادامه این مطلب مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ضمن رونمایی از ویدئوهایی جدید ( این ویدئو که در متن در سه قسمت به محتوای آن اشاره شده است) علیه پرسپولیس، انگشت اتهام را به سوی فردی که او را دوست افشین پیروانی عنوان کرده و همینطور سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس گرفته است.

 

علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان حرف‌هایش را در گفتگو با “ورزش سه” با اشاره به برنامه فوتبال برتر آغاز کرد و گفت:« در رابطه با برنامه دیشب فوتبال برتر ما گلایه داریم؛ این برنامه نشان داد که اصلاً بی طرف نیست و چند دلیل هم در مورد ادعایمان داریم. اول اینکه فیلم هایی که برای آنها فرستادیم را بریده بریده پخش کردند. در واقع ما از سه زاویه فیلم ارائه دادیم؛ از سه دوربین مختلف ولی آنها فقط یک دوربین را نشان دادند. واقعا دلیل کارشان چیست؟

 

او ادامه داد: دیشب در برنامه فوتبال برتر مجری برنامه سعی کرد تلاش‌های حمیدرضا کلانتری ماساژور تیم ما را برعکس جلوه بدهد؛ در صورتی که طبق ویدئویی که من در اختیارتان گذاشتم . آقای کلانتری (ماساژور سپاهان) فقط در حال آرام کردن قائله بود و هیچ درگیری‌ای با هیچ شخصی نداشت. کجای دنیا در مصاحبه یک نفر را از خط خارج می‌کنند و به طرف مقابل زمان می دهند، تا تمامی موارد دروغ را اعلام و نشر اکاذیب انجام دهد. برنامه فوتبال برتر اخلاقا و قانونا باید وقت ارائه می کرد، تا نماینده ما هم پاسخ نشر اکاذیب آقای پیروانی را بدهد.»

بخش بعدی صحبت های مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره عدم حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان روی خط برنامه فوتبال برتر بود و در این مورد توضیح داد:« در رابطه با حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان در برنامه فوتبال برتر مجموعه باشگاه سپاهان به تهیه کننده و کارگردان برنامه ساعاتی قبل از شروع برنامه اعلام کرده بود، چنانچه آقای سمیعی به عنوان نفر اول روی خط بیاید، از طرف ما هم آقای ساکت روی خط خواهند آمد، ولی این اتفاق رخ نداد و آقای پیروانی به صورت یکطرفه با مطرح کردن اتهاماتی واهی موضوعاتی را به آقای ساکت نسبت داد.»

ناظری سپس با اشاره به حرف‌های پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دوران حضور محمدرضا ساکت و نقش او در قرارداد با ویلموتس و خطاب قرار دادن او، اضافه کرد:« آقای پیروانی بهتر است در رابطه با اتهام واهی‌ که وارد کردید، از آقای شکوری که در زمان عقد قرارداد ویلموتس سرپرست دبیرکل فدراسیون بود و در حال حاضر معاون باشگاه پرسپولیس است، سوال کنید. آقای ساکت در زمان عقد قرارداد در حوزه اداری فدراسیون مسئولیتی نداشته و فقط سرپرست تیم ملی بوده است. باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در رابطه با انتشار اکاذیب و تهمت های آقای پیروانی حتما شکایت کیفری در مراجع قضایی مطرح می کند.»

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره صحبت های پیروانی در برنامه فوتبال برتر و عدم امنیت تیم فوتبال پرسپولیس در مسیر استادیوم نقش جهان گفت:« آقای پیروانی مجموعه سپاهان فقط با مستندات صحبت می‌کند، شما هم بهتر است مستندات خود را ارائه دهید. شما به والله قسم دروغ خوردید که شخصی که ضرب و شتم کرده و دوربین را زمین زده نمی شناسم؛ گفتید در باشگاه پرسپولیس سمتی ندارد و همراه تیم ما نیست؛ بهتر است این تصاویر را ببینید شخصی که شما نمی‌شناسید به همراه شما از هتل در حال خارج شدن است. همان شخص تصویربردار را مورد توهین، فحاشی و ضرب و شتم قرار داد، احسان کوراهی که دوست صمیمی حضرت عالی است، بود. چرا قسم دروغ می خورید؟ آقای پیروانی شما برای فوتبال به اصفهان نیامده بودید. مجددا فیلمی را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم که نشان می دهد شما در کمال آرامش با اسکورت نیروی انتظامی با حضور هواداران ما که درب ورزشگاه هستند، وارد ورزشگاه نقش جهان می شوید؛ اما شما و عوامل تیمتان می گویید ” شیشه را پایین بکشید تا صدایشان بیاید” . در فیلم مشخص است که اتوبوس شما رد می شود و هیچ گونه اتفاقی نمی افتد. این اتفاق در تمام دنیا می افتد که شما وقتی از جلوی هواداران تیم رقیب رد می شوید، هوادار شعار می دهد. نکند انتظار داشتید شما را تشویق کنند؟ آقای پیروانی به دنبال چه هستید؟! حاشیه چقدر؟!

 

علی ناظری ادامه داد:« فصل الخطاب باشگاه سپاهان بیانیه نیروهای انتظامی و امنیتی است که صراحتا اعلام نموده است در تمام رفت و آمدهای تیم فوتبال پرسپولیس هیچ اتفاقی نیفتاده است و آقای پیروانی دروغ شما را رد کرده اند. بنده از تمامی رسانه ها خواستارم جانب انصاف را رعایت کنند و برای یک مسابقه فوتبال یک استان، امنیت و خدمات نیروی انتظامی را به چالش نکشند. یکبار دیگر بیانیه نیروی انتظامی استان اصفهان، که صراحتا و قاطعانه همه اتهامات و دروغ های آقای پیروانی را رد کرده است را مورد تایید قرار می دهیم.»

بخش پایانی صحبت های ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نیز اینطور مطرح شد:« در رابطه با عامل ایجاد تنش‌های بعد از مسابقه همانگونه که در فیلم ها دیده می شود، آقای سعید آقایی بازیکن پرسپولیس و آقای احسان کوراهی با حمله به تصویربرداری که با کاور رسمی و آی دی کارت سازمان لیگ در حال انجام وظیفه است، آغاز می شود. خوشبختانه با مشارکت بزرگان دو تیم قائله ای که پرسپولیس به راه انداخته بود، خاتمه پیدا کرد و بازیکنان به رختکن می روند. این تنش زاییده دوست و همکار آقای پیروانی، آقای احسان کوراهی و سعید آقایی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس است.»

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • فریبا 12 مه 2021 / 12:34 ب.ظ

    چقدر یه شخص و یه تیم میتونه منفور باشه آخه؟!!!

    • زهرا 12 مه 2021 / 4:50 ب.ظ

      منظورت علی ناظری کذاب و تیم کثیف کیسه هست دیگه

      • ناشناس 13 مه 2021 / 12:59 ق.ظ

        نه منظورش تیم لنگه کثیف و از خود راضی هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید