کد خبر:3540
پ

کاریکاتور جنجالی از ظلم وزیر ورزش به استقلال با الهام از جرج فلوید!

جرج فلوید که در اعتراضات اخیر آمریکا به وحشیانه ترین شکل ممکن توسط پلیس این کشور به قتل رسید دستمایه کاریکاتور جنجالی جدیدی شده که وزیر ورزش به سبک پلیس آمریکا در حال کشتن استقلال و اهدای کاپ به پرسپولیس است! کاریکاتور جنجالی از ظلم وزیر ورزش به استقلال با الهام از جرج فلوید!  

جرج فلوید که در اعتراضات اخیر آمریکا به وحشیانه ترین شکل ممکن توسط پلیس این کشور به قتل رسید دستمایه کاریکاتور جنجالی جدیدی شده که وزیر ورزش به سبک پلیس آمریکا در حال کشتن استقلال و اهدای کاپ به پرسپولیس است!

کاریکاتور جنجالی از ظلم وزیر ورزش به استقلال با الهام از جرج فلوید!

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • مهدی 29 ژوئن 2020 / 10:59 ق.ظ

    این کاریکاتور یک حقیقت است. که سالهاست. داره انجام میشه. اما هیچ صدایی هم از نمایندگان مجلس شنیده نمیشه.

    • علیرضا 30 ژوئن 2020 / 1:31 ب.ظ

      تنها شباهتی که به داستان جرج فلوید داره اینکه اون رنگش سیاه بود استقلالی ها سیاهنمایی رو خوب بلدند. البته مکتب خسروانی همجنسباز و قمارباز باید هم با یک پورن استار مقایسه بشه! اول دوستان 36 میلیارد کمک وزیر از جیب پاداش آسیایی پرسپولیس به استقلال رو پس بدن و دوم فرار نکنند بروند ترکیه و توی رختکن قائم نشوند بعد بیان از ظلم وزیری که بقول حاج فتح الله خان 300 میلیارد داده بهشون یک جام حذفی با سربریدن از صنعت نفت خریدند! بگویند. اینقدر توهم توطئه رو تکرار کردند خودشون هم باور کردند. مثل طرف که اسم بچه اش رو گذاشت رستم میترسید بغلش کنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید