کد خبر:32909
پ

کارگزار 600 میلیاردی پرسپولیس را باور کنیم؟

در حالی که صحبت از کارگزار 500 میلیاردی استقلال واکنش های تهاجمی زیادی را در اردوگاه تیم رقیب به راه انداخته بود و کار به جایی رسیده بود که حتی مدیران پرسپولیس علی رغم اینکه هیچ کارگزار و اسپانسری برای همکاری با آنها جلو نیامده بود و با اعطای تبلیغات محیطی به استقلال نیز مخالف […]

در حالی که صحبت از کارگزار 500 میلیاردی استقلال واکنش های تهاجمی زیادی را در اردوگاه تیم رقیب به راه انداخته بود و کار به جایی رسیده بود که حتی مدیران پرسپولیس علی رغم اینکه هیچ کارگزار و اسپانسری برای همکاری با آنها جلو نیامده بود و با اعطای تبلیغات محیطی به استقلال نیز مخالف بودند. اما امروز خبرگزاری تسنیم از کارگزار 600 میلیاردی پرسپولیس خبری را منتشر کرد که در صحت و سقم این خبر هنوز جای تردید وجود دارد.

 

کارگزار 600 میلیاردی پرسپولیس را باور کنیم؟

در اینکه هواداران پرسپولیس بیشتر از استقلال هستند، جای هیچ بحثی وجود ندارد اما این فاصله قابل توجه نبوده و نیست و به طور کلی ارزش گذاری برند دو باشگاه بر اساس تعداد هواداران دو تیم صورت نمی گیرد که اسپانسر یا کراگزاری بخواهد بر آن مبنا به تیمی منابع مالی تزریق کند.

در روزهایی که سردار اجورلو توانست با توجه به ارتباطاتش کارگزار 500 میلیاردی برای استقلال تهیه کند، مزایده باشگاه پرسپولیس برای جذب اسپانسر بی نتیجه ماند و هیچ اسپانسری حاضر نشد حتی به قیمت کف درخواستی باشگاه پرسپولیس یعنی 300 میلیارد تومان برای شرکت در مزایده بپردازد و این اتفاق در حالی رخ داده که امروز خبر از کارگزار 600 میلیاردی در پرسپولیس می شود!

حال سوال اینجاست این کارگزار که به زودی نام و هویتش مشخص می شود، چند هفته قبل کجا بود که نتوانست کف قیمت پیشنهادی باشگاه پرسپولیس یعنی 300 میلیارد را تامین کند؟

به نظر می رسد انتشار این اعداد و ارقام نیز به یک کری زیرپوستی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تبدیل شده و اعلام عدد 600 میلیارد صرفاً برای تامین جواب ابهاماتی همچون محل تامین بدهی کالدرون و چگونگی بازپرداخت آن مطرح می شود.

حال باید منتظر ماند و دید در هفته آینده باشگاه پرسپولیس چطور در این خصوص اعلام رسمی خواهد کرد و شفاف سازی در خصوص نوع همکاری و مبلغ مورد توافق انجام می شود.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 19 نوامبر 2021 / 10:41 ب.ظ

    آقا چرا باور نکنید. تمام بدهی های پرسپولیس از صندوق محرومین داده شده حالا کارگزار با اگاهی از بی بدهی بودن تیم حکومتی وارد شد. 1 ماه پیش به خاطر بدهی ها نمیامد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید