کد خبر:23274
پ

کاروان استقلال در اعزام به بازیهای آسیایی، زیارتی شد!؟

در حالی که بسیاری از تیمها برای صرفه جویی در هزینه ها و همچنین کاهش ریسک ابتلای نفرات اعزامی به بازیهای لیگ قهرمانان آسیا سعی در کاهش نفرات اعزامی به مسابقات داشته اند، خبر می رسد، باشگاه استقلال نام 62 نفر را برای سفر به عربستان برای دریافت ویزا ارائه کرده است.   کاروان استقلال […]

در حالی که بسیاری از تیمها برای صرفه جویی در هزینه ها و همچنین کاهش ریسک ابتلای نفرات اعزامی به بازیهای لیگ قهرمانان آسیا سعی در کاهش نفرات اعزامی به مسابقات داشته اند، خبر می رسد، باشگاه استقلال نام 62 نفر را برای سفر به عربستان برای دریافت ویزا ارائه کرده است.

 

کاروان استقلال در اعزام به بازیهای آسیایی، زیارتی شد!؟

کاروان استقلال در اعزام به بازیهای آسیایی، زیارتی شد!؟

صحت و سقم این خبر هنوز به طور رسمی تائید نشده اما از گوشه و کنار شنیده می شود برخی افراد متفرقه به واسطه اعزام تیم به عربستان قصد دارند از فرصت استفاده کرده و به زیارت خانه خدا رفته و این اعزام ارتباطی به تیم استقلال نخواهد داشت و در واقع نفرات اضافی، در هتل محل استقرار آبی پوشان مستقر نخواهند شد و به محض ورود به خاک عربستان، راهی مکه می شوند.

با توجه به اینکه هواپیمای استقلالی ها به مقصد جده، چارتر شده است، به نظر می رسد، برخی نیز از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و همراه با این پرواز اختصاصی قصد دارند به زیارت خانه خدا بروند.

باشگاه استقلال پیشتر نیز چنین کاری را در زمان مدیریت علی فتح اله زاده انجام داده بود و نفرات زیاد، عازم کشور عربستان برای برگزاری بازی با تیم الهلال شده بود که علی فتح اله زاده مدیرعامل وقت استقلال در واکنش به اعزام نفرات اضافی در سفر آبی پوشان مدعی شد، تعداد نفرات اعزامی به کسی ارتباطی ندارد.

 

گتنیست تعداد نرات اعزایمی باشگاه پرسپولیس به هند برای برگزاری بازی های آسیایی 32 نفر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید