کد خبر:25726
پ

کارما پرسپولیس را در دربی برنده کرد | استقلالی ها چوب محمود فکری را خوردند

در حالی که هنوز حاشیه های دربی جنجالی 95 به پایان نرسیده، برخی هواداران استقلال معتقدند  که داور در این دیدار پیروزی را به پرسپولیس هدیه داد و تیم آبی پوش پایتخت بازی به مراتب بهتری از پرسپولیس به نمایش گذاشت و با وجود خلق چند موقعیت گل مستحق شکست نبود اما به نظر می […]

در حالی که هنوز حاشیه های دربی جنجالی 95 به پایان نرسیده، برخی هواداران استقلال معتقدند  که داور در این دیدار پیروزی را به پرسپولیس هدیه داد و تیم آبی پوش پایتخت بازی به مراتب بهتری از پرسپولیس به نمایش گذاشت و با وجود خلق چند موقعیت گل مستحق شکست نبود اما به نظر می رسد در مجموع، جای گله ای برای اعتراض به نتیجه نباشد چرا که کارما یقه استقلال را در این دیدار گرفت.

 

کارما پرسپولیس را در دربی برنده کرد | استقلالی ها چوب محمود فکری را خوردند

کارما پرسپولیس را در دربی برنده کرد | استقلالی ها چوب محمود فکری را خوردند

استقلالی ها معتقدند پرسپولیس تنها با یک موقعیت در دربی 95 به گل رسیده است و در واقع با خوش شانسی، از این دیدار حساس 3 امتیاز به دست آورده است اما با نگاهی دقیقتر به دربی رت دو تیم متوجه می شویم در زمانی که محمود فکری سرمربی استقلال بود نیز استقلال تنها و تنها با دو حمله به دو گل رسید و این پرسپولیسبود که با بدشانسی بیش از 4 موقعیت مسلم گلزنی را در دربی رفت از دست داد و در اوج بدشانسی در دقیقه 93 گل تساوی را دریات کرد و از کسب یک پیروزی که مستخقش بود بازماند.

 

در واقع قانون کارما در دربی رت و برگشت امسال اجرا شد و از آنجایی که پرسپولیس در بازی رفت با بدشانسی، پیروزی را با تساوی عوض کرده بود در دربی برگشت با خوش شانسی توانست تساوی را با پیروزی عوض کند و این قانون طبیعت برای به تعادل رسیدن اتفاقاتی است که در جهان رخ می دهد.

همانطور که قرار نیست یک تیم همیشه بدشانسی بیاورد، یک تیم هم همیشه روی نوار خوش شانسی قرار ندارد و بدون شک تا پایان فصل بدشانسی های استقلال تمام می شود و روی سکه دیگر فوتبال به پرسپولیس نشان داده خواهد شد چرا که همواره نمی توان با خوش شانسی برنده بازیها شد.

 

اما آنچه که مسلم است پرسپولیس در مجموع دو بازی رفت و برگشت مستحق کسب 4 امتیاز بود و استقلال نیز با توجه به نمایشی که در دو بازی رفت و برگشت ارائه کرد، بازی درخشانی در حد پیروزی در دربی ارائه نداد اگرچه در دربی برگشت به مراتب بهتر از دربی رفت ظاهر شد اما نبود چند بازیکن کلیدی این تیم و خستگی که در ساق های چند ستاره این تیم مشهود بود باعث شد تا این تیم شادابی همیشگی را نداشته باشد و عدم تمرکز مدافعین این تیم در صحنه گل باعث شد تا تک موقعیت پرسپولیس به گل تبدیل شود.

 

اکنون به جرات می توان گت حق به حقدار رسید و عدالت فوتبال اجرا شد چرا که پرسپولیسی ها در نیم فصل اول دقیقا همین حالی را داشتند که امروز استقلالی ها دارند و از رصت سوزی عجیب احمد نوراللهی در خراب شدن سه موقعیت مسلم گل حسابی شاکی بودند.

 

به طور کلی می توان گفت محمود فکری مربی خوش شانسی بود و در بسیاری از بازیهای نیم صل اول که استقلال بد بازی می کرد و در طول 90 دقیقه تنها یک موقعیت گل داشت، پیروز میدان می شد و در کمال شگفتی آن تیم ضعیف استقلال برای مقطعی در صدر جدول نیز حضور داشت و امروز استقلالی ها تاوان خوش شانسی هایی را می دهند که در نیم فصل اول نصیب سرمربی وقت استقلال شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • Majid 16 مه 2021 / 11:16 ق.ظ

    اگه کار دنیا بر اساس اعتقادات استقلالی ها میچرخید الان آرمان رمضانی فیکس بود و مسی نیمکت، وریا راست منچستر سیتی بود و رامین رضاییان دکه روزنامه داشت، علی دایی با استقلال خدافظی میکرد و علی کریمی بخاطر تمام بازیهاش از استقلالیها عذر خواهی میکرد. بهزاد غلامپور مربی دروازه بانهای رئال بود و ممد نوازی به بکهام سانتر یاد میداد.
    هر کس هم به استقلال گل میزد با گیوتین گردنش رو میزدن ، ساختمون مجلس رو هم میاوردن دم ساختمون باشگاه اصلا فرهاد مجیدی الان رئیس جمهور بود و تمام آدمها استقلالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید