کد خبر:32851
پ

کارمای وحید امیری کارشناسان داوری فاسد را رسوا کرد

در جریان بازی ایران و سوریه صحنه ای آشنا به فوتبالدوستان تکرار شد که به واقع کارمایی برای وحید امیری و کارشناسان داوری فاسد در فوتبال ایران بود.   کارمای وحید امیری کارشناسان داوری فاسد را رسوا کرد در جریان دربی فصل گذشته در لیگ، در صحنه ای محمد نادری مدافع چپ وقت استقلال از […]

در جریان بازی ایران و سوریه صحنه ای آشنا به فوتبالدوستان تکرار شد که به واقع کارمایی برای وحید امیری و کارشناسان داوری فاسد در فوتبال ایران بود.

 

کارمای وحید امیری کارشناسان داوری فاسد را رسوا کرد

کارمای وحید امیری کارشناسان داوری فاسد را رسوا کرد

در جریان دربی فصل گذشته در لیگ، در صحنه ای محمد نادری مدافع چپ وقت استقلال از فاصله کم توپ را درون محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد که این توپ در شرایطی که دستان وحید امیری باز بود به دست او برخورد کرد اما نه داور و نه کارشناسان داوری در آن مقطع اعتقادی به پنالتی نداشتند و بهانه هایی همچون عادی بودن دست و یا فاصله کم یا نداشتن عمد را برای توحیه عدم اعلام پنالتی مطرح می کردند.

 

اتفاقی که در صحنه پنالتی در بازی شب گذشته ایران و سوریه به صورت مشابه تکرار شد اما هم داور و هم کارشناسان داوری داخلی که چند ماه پیش معتقد بودند این صحنه پنالتی نبوده، آن را پنالتی اعلام کردند تا مشخص شود بر روی نظر کارشناسان داوری در برنامه های تلویزیونی نیز نمی توان چندان اعتماد کرد چرا که آنها نیز بر اساس مصلحت و یا دیدگاه های رنگی خود  بعضا اظهار نظر می کنند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 18 نوامبر 2021 / 8:44 ق.ظ

    اگر مجموعه استقلال تمام مشکلات باشگاه رو بتونه حل کنه ( که باحضور آقای آجرلو و اکیپ کاری و با دانشش تاحد زیادی حل شده ) مسئله داوری بازیهاش حل نشده و نخواهد شد چون دست فدراسیون و وزارت لنگی ایرانه، حتی اگر وار هم بیارن ، چون اون داورایی که ویدیوها رو نگاه میکنن هم یه فاسدایی مثل داور وسط اند ، حالا فصول قبل به کنار تو همین فصل تو 4 تا بازی چقدر حق خوری کردن این فاسدا هفته قبل گل سالم و 2 امتیاز و این داستان ادامه دارد ….

  • رضا 17 نوامبر 2021 / 7:30 ب.ظ

    این پنالتی بازی را ۲ بر ۰ میکرد و پادشاهی تیم حکومتی ویران میشد و این باب میل مافیاهای مالی و قدرت نبود. کما اینکه در بازی برگشت هم دقیقه ۲ امیری پنالتی کرد و داور نگرفت. پرسپولیس صد در صد تیم حکومته و مصداقهای اثباتش یک طومار است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید