کد خبر:8773
پ

کارشناس سعودی: به خدا سوگند پرسپولیس تخلفی نکرده است

به خدا سوگند این موضوع ثبت بازیکن تنها مرتبط به فدراسیون جهانی (فیفا) است و هیچ ربطی به کنفدراسیون آسیا ندارد. AFC در موضوع ثبت بازیکنان داخلی لیگ ها دخیل نیست. کارشناس سعودی: به خدا سوگند پرسپولیس تخلفی نکرده است کارشناس فوتبال عربستان با دلیل و مدرک در پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس حق را […]

به خدا سوگند این موضوع ثبت بازیکن تنها مرتبط به فدراسیون جهانی (فیفا) است و هیچ ربطی به کنفدراسیون آسیا ندارد. AFC در موضوع ثبت بازیکنان داخلی لیگ ها دخیل نیست.

کارشناس سعودی: به خدا سوگند پرسپولیس تخلفی نکرده است

کارشناس سعودی: به خدا سوگند پرسپولیس تخلفی نکرده است

کارشناس فوتبال عربستان با دلیل و مدرک در پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس حق را به باشگاه ایرانی داد.
به گزارش فارس، طلال آل شیخ، کارشناس فوتبال عربستان در برنامه «الدیوانیه» شبکه تلویزیونی این کشور با دلیل و منطق اعلام کرد اقدام پرسپولیس در جذب بازیکنان جدید قانونی بوده و شکایت النصر به جایی نمی رسد.

این کارشناس سعودی گفت: به خدا سوگند این موضوع ثبت بازیکن تنها مرتبط به فدراسیون جهانی (فیفا) است و هیچ ربطی به کنفدراسیون آسیا ندارد. AFC در موضوع ثبت بازیکنان داخلی لیگ ها دخیل نیست.

وی افزود: تیم های النصر و الهلال برای ثبت بازیکن خود باید به سیستم TMS باید رجوع کنند. مخاطب من به تمام هواداران تیم ها است. با کمال احترام می گویم هر بازیکنی که محروم باشد، سیستم TMS اجازه ثبت نام نمی دهد. در نتیجه، ثبت بازیکنان محروم پرسپولیس در این سیستم غیرممکن است.

کلیدواژه : النصرپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید