کد خبر:25595
پ

کارشناسی داوری دربی 95 | پنالتی روی قایدی دیده نشد

نیمه اول دربی 95 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس با تساوی 0-0 به پایان رسید و صحنه های مختلف داوری در همین نیمه وجود داشت که با اشتباهات اکبریان و کمک هایش در نتیجه تاثیر گذار بود. در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری دربی 95 بازی استقلال و پرسپولیس جلب می نمائیم. […]

نیمه اول دربی 95 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس با تساوی 0-0 به پایان رسید و صحنه های مختلف داوری در همین نیمه وجود داشت که با اشتباهات اکبریان و کمک هایش در نتیجه تاثیر گذار بود. در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری دربی 95 بازی استقلال و پرسپولیس جلب می نمائیم.

 

کارشناسی داوری دربی 95 | پنالتی روی قایدی دیده نشد

در دقیقه 4 وحید امیری با استوک های خود مچ پای مهدی قایدی را در درون محوطه جریمه نشانه رفت و این بازیکن را نقش زمین کرد که داور و کمک های او با اشتباهی عجیب از کنار این صحنه واضح که حتی گزارشگر بازی نیز به آن اشاره کرد عبور کردند.

 

در دقیقه 13 دومین اشتباه داور به ضرر استقلال رقم خورد و داور به اشتباه خطای ریگی بر روی آل کثیر را اعلام کرد که در صحنه آهسته به وضوح مشخ بود مسعود ریگی تنها توپ را هدف قرار داده است.

 

در دقیقه 29، داور اولین اشتباهش به ضرر پرسپولیس را رقم زد و به اشتباه خطایی را روی ریگی اعلام کرد که به هیچ وجه خطا نبود.

 

در دقیقه 34 به نظر می رسید تکل سیاوش یزدانی روی پای احسان پهلوان خطا بود که داور به سادگی از کنار آن گذشت.

 

در دقیقه 41 در حالی که در صحنه تلویزیونی مشخص بود توپ کنعانی زادگان از خط عرضی عبور کرده اما داور و کمک داور از اعلام کرنر سرباز زدند تا اشتباه دیگری در این نیمه را رقم زده باشند.

 

در دقیقه 44 دست وریا غفوری با صورت مهدی ترابی برخورد کرد که اگرچه در این صحنه عمدی در کار نبود اما به واسطه خارج از حالت بودن دست و مصدومیت ترابی، داور می توانست به سود پرسپولیس یک خطا اعلام کند و یک کارت زرد به وریا غفوری نشان دهد.

 

به طور کلی داور وسط در نیمه اول نتوانست بازی را کنترل کند و بسیاری از بازیکنان دو تیم با حالت عصبی بازی را دنبال می کردند چرا که اشتباهات عجیبی به ضرر هر دو تیم در نیمه اول شاهد بودیم که منجر به عبی شدن بازیکنان هر دو تیم شده بود.

 

در ابتدای نیمه دوم نیمه دوم ارسال بازیکن استقلال به سر فرشاد فرجی برخورد کرد که بازیکنان استقلال معتقد به پنالتی بودند.

 

در دقیقه 52 بازیکنان استقلال معتقد بودند وحید امیری با خطای خشن روی مهدی پور می بایست اخراج شود اما کارت زرد برای امیری درست بود.

 

در دقیقه 91، داور به اشتباه خطای دانشگر روی پهلوان را اعلام کرد که ابتدا پهلوان روی دانشگر خطا مرتکب شد.

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • خودم 15 مه 2021 / 3:33 ق.ظ

    سلام خدا وکیلی تا کی میخواید از این حرفها بزنید جام اسنپی .نمیونم دوپینگ آقا سید …بابا بیخیال همین کارا رو وحرفها رو مربی هاتون میزنند و یاد شما میدند که گوه کاری خودشون کسی نبینه .مرد مومن شما طرفداری طرفدار .متوجه ای …خدا خیرت بده چرا چوب دهلی که مجیدی دستش بود گرفتی و میزنی .اینجوری نقاط ضعف خودشو میپوشونه وشما گیج …استقلال هم هیچوقت به جایگاهش نمیرسه…نذارید مجیدی خودش پشت این چیزا قایم کنه وشما هم بلندگوش باشید ….اینجوری چهار روز دیگه هم میره با گندی که زده و میگه نذاشتن کار کنم و اینچیزا ..کلی هم پول به جیب زده ….خودش هم مثل سایه است کافیه شمت طرفدارای استقلال حقتون بیشتر از اینکه که بخاطر جیب کسایی اینجوری خار و ذلیل بشید ..بابا بلند شو مرد ..تا کی توهم .توهم خرابکاری توهم ممانعت از کار کردن .آخه چرا مجیدی فکر میکنه ما طرفدارای استقلال بیسواد هستیم …مرد مومن الان دیگه ی بچه چند ساله هم میدونه سید جلال و فرجی سلطان سر زدن تو ایرانن بعد تو گذاشتی از دقیقه یک بازی با سانت علی اضغری فکر میکنی میزارن قایدی با این قدش سر بزنه فوتبال که فقط سانت نیست وقتی میبینی نمیزارن ی سر کسی یزنه چاره ای کن ی فکر کن .بهانه دوپینگ سید که کارزار نشد حالا ایران با سید جلال کاری نداره آسیا کاریش ندارهدبیشترین آمار تست دوپینگ از وحید امیر وسید جلال بود.ولی خود مجیدی واسه دوپینگ از فوتبل یکدفعه رفت از ف،!ففرلذ

  • hamid 14 مه 2021 / 9:49 ب.ظ

    بابا جنبه باخت داشته باش کیسه کش

  • Cb1300 14 مه 2021 / 9:44 ب.ظ

    والاهمه دارندمیبینندداوری به نفع کدوم تیمه اون از بازی سپاهان اینم استقلال باباجام اسنپی هنرنیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید