کد خبر:28333
پ

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و مس رفسنجان : گل عبدی خطای هند بود

حیدر سلیمانی معتقد است داور بازی مس رفسنجان و پرسپولیس قضاوت خوبی نداشت و تصمیمات او روی بازی تاثیرگذار بود.   کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و مس رفسنجان : گل عبدی خطای هند بود این کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی با اشاره به قضاوت داور بازی مس رفسنجان و پرسپولیس می […]

حیدر سلیمانی معتقد است داور بازی مس رفسنجان و پرسپولیس قضاوت خوبی نداشت و تصمیمات او روی بازی تاثیرگذار بود.

 

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و مس رفسنجان : گل عبدی خطای هند بود

این کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی با اشاره به قضاوت داور بازی مس رفسنجان و پرسپولیس می گوید:” داور این بازی قضاوت خوبی نداشت، در نیمه اول زمانی که کمک داور با او صحبت کرد و متوجه اشتباه خود شد باید بعد از اعلام خطا به سود پرسپولیس مدافع مس رفسنجان را اخراج می‌کرد. در آن صحنه مهاجم پرسپولیس در موقعیت قطعی گلزنی قرار داشت و مدافع مس با خطا او را متوقف کرد منتهی داور بازی در تصمیمی اشتباه، بازیکن مس را اخراج نکرد.”

دیگر صحنه مشکوک داوری این بازی، صحنه گل پرسپولیس بود که به نظر می‌رسید مهدی عبدی ابتدا توپ را با دستش کنترل کرده و بعد دروازه مس رفسنجان را باز کرده است. نظر سلیمانی را درباره آن صحنه بخوانید: “گل مهدی عبدی در شرایط سالم به ثمر رسید و هیچ آفسایدی نبود اما تصاویر تلویزیونی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد توپ به دست مهاجم پرسپولیس برخورد کرده که این برخورد خطای هند است و باید داور گل را مردود اعلام می کرد.

کارشناس داوری با انتقاد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه این روزها شاهد هستیم که نبود سیستم ارتباط رادیویی داوران چقدر روی بازیها تاثیر منفی گذاشته است و در بازی سوپرجام هم با توجه به معیوب بودن هدست ها از ایرپاد موبایلی استفاده شد. باید کمیته داوران و فدراسیون فوتبال یک فکر جدی برای حل این مشکلات بکنند.

محمد فنایی؛ نوید مظفری و رضا سخندان نیز بر خطای هند بودن حرکت مهدی عبدی در صحنه گل تاکید کردند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 26 ژوئن 2021 / 1:50 ب.ظ

    سیرک برتر فوتبال ایران ، 5 ساله همینه با یک گل هدیه داور سه امتیاز مفت ، آخر فصلم بابا شون میاد بهشون جام میده و برا استقلالم گل میزنه ( علی نژاد و مددی و دلفی و …. ) حرفشونوم با داور تو زمین میزنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید