کد خبر:25331
پ

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و سپاهان | فاجعه دکتر بیژن در اصفهان

شاید به جرات بتوان گفت اشتباهات عجیب داوری دیشب بازی پرسپولیس و سپاهان در اتفاقات انتهای بازی بی تاثیر نبوده است چرا که هر دو تیم خود را از داور طلبکار می دانستند و در کارشناسی داوری و مرور مجدد صحنه ها به سادگی می توان به این نتیجه رسید که هر دو تیم مطالبه […]

شاید به جرات بتوان گفت اشتباهات عجیب داوری دیشب بازی پرسپولیس و سپاهان در اتفاقات انتهای بازی بی تاثیر نبوده است چرا که هر دو تیم خود را از داور طلبکار می دانستند و در کارشناسی داوری و مرور مجدد صحنه ها به سادگی می توان به این نتیجه رسید که هر دو تیم مطالبه به حقی داشته اند چرا که داور دو پنالتی را در این دیدار حساس ندید و در بسیاری از صحنه ها با سوت زدن ها و سوت نزدنهای اشتباه خود، باعث افزایش عصبانیت بازیکنان دو تیم شد.

 

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و سپاهان | فاجعه دکتر بیژن در اصفهان

▪️نوید مظفری کارشناس داوری در خصوص خطای بازیکن سپاهان روی عیسی آل کثیر در محوطه جریمه: ادامه بازی بهترین تصمیم بود فشار دست مدافع سپاهان در حدی نبود که باعث سرنگونی مهاجم پرسپولیس شود.

▪️سلیمانی دیگر کارشناس داوری هم اعتقاد داشت این صحنه تنه به تنه بود و خطا نمی توانست باشد. او به این نکته اشاره کرد که دست مدافع سپاهان روی سینه مهاجم پرسپولیس کمی باز شد اما نمی‌توان این اتفاق را خطا دانست.

▪️این دو کارشناس درباره صحنه مشکوک برخورد نوراللهی با محمدرضا حسینی در محوطه جریمه پرسپولیس که داور اعتقادی به پنالتی نداشت، اعلام کردند که این صحنه پنالتی بود و عجیب بود که داور چرا آن صحنه را پنالتی نگرفت.

▪️نوید مظفری البته درباره صحنه ای هم صحبت کرد که توپ به دست یکی از مدافعان سپاهان در ریباند برخورد کرد و باید داور به نفع پرسپولیس پنالتی می‌گرفت که این کار را نکرد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 10 مه 2021 / 9:10 ق.ظ

    داور سر ذوب آهن رو برید . سپاهان هم باید اخراجی داشت چون حاج صفی با عث مصدومیت عالیشاه شد محمد رضا حسینی خودش رو عمدا زمین زد که حتی یه نابینا هم می دونست تمارض کرده و به خاطر فریب داور باید کارت زد می‌گرفت دو تا پنالتی صد در صد برای پرسپولیس نگرفتن و حداقل باید حاج صفی اخراج میشد . ولی ذوب آهن مثل پیکان توسط داور حقشون ضایع شد

    • ابی 10 مه 2021 / 10:25 ق.ظ

      دوباره مظلوم نمایی شروع شد خیلی حال بزنین شما لنگیای هوچیگر و فرافکن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید