کد خبر:19269
پ

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و تراکتور

بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور از هفته چهاردهم لیگ برتر  با نتیجه 1 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. چند صحنه بحث برانگیز در این دیدار اتفاق افتاد که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و تراکتور جلب می نمائیم.   کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و تراکتور در […]

بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور از هفته چهاردهم لیگ برتر  با نتیجه 1 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. چند صحنه بحث برانگیز در این دیدار اتفاق افتاد که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و تراکتور جلب می نمائیم.

 

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و تراکتور

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و تراکتور

در دقایق اولیه بازی وحید امیری با مزاحمت برای دروازه بان تراکتور، با او برخورد کرد که در این صحنه داور به درستی بازی را اداره کرد و از دادن کارت زرد به امیری صرف نظر کرد.

 

در دقیقه 43 وحید امیری بعد از به صدا در آمدن سوت داور ضربه ای را به سمت دروازه تراکتور زد که داور می توانست در این صحنه به او کارت زرد بدهد.

 

در دقیقه 52 بازیکن تراکتور بر روی سیامک نعمتی مرتکب خطا شد که همین ضربه منجر به گل پرسپولیس شد؛ داور در این صحنه به درستی خطای بازیکن تراکتور را اعلام کرد و اعتراض بازیکنان تراکتور بی مورد بود.

 

در دقیقه 70 توپ ارسالی بازیکن تراکتور به احمد نوراللهی در محوطه جریمه پرسپولیس برخورد کرد که بازیکنان تراکتور معتقد به پنالتی بودند اما در تصویری که از تلویزیون پخش شده به نظر می رسید دستان نوراللهی در وضعیت عادی قرار داشتند.

 

در دقیقه 90 مسابقه نیز مداففع تراکتور با سیامک نعمتی برخوردی داشت که داور این صحنه را خطا نگرت و با توجه به صحنه به نظر می آمد، خطایی روی نعمتی انجام شده اما بیرون محوطه و پنالتی در کار نبود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید