کد خبر:29095
پ

کارشناسی داوری بازی استقلال و پرسپولیس دربی 96

سه کارشناس داوری نظرشان را در خصوص تنها صحنه مشکوک داوری که خطای ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی بود، اعلام کردند.   آمار و اطلاعات دربی 96   کارشناسی داوری بازی استقلال و پرسپولیس دربی 96 نیمه نخست دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تساوی بدون گل […]

سه کارشناس داوری نظرشان را در خصوص تنها صحنه مشکوک داوری که خطای ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی بود، اعلام کردند.

 

آمار و اطلاعات دربی 96

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و پرسپولیس دربی 96

کارشناسی داوری بازی استقلال و پرسپولیس دربی 96کارشناسی داوری بازی استقلال و پرسپولیس دربی 96

نیمه نخست دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تساوی بدون گل همراه بود و صحنه داوری و جنجالی این نیمه خطای ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی بود. زمانی که با بازی خطرناک و کف استوک روی کمر مدافع پرسپولیس فرشاد فرجی فرود آمد. سه کارشناس بازی نطرشان را در این خصوص اعلام کردند.

حیدر سلیمانیعلیرضا فغانی به دلیل اینکه دید کامل روی این صحنه نداشت، نتوانست تشخیص دقیق دهد اما به دلیل بازی خطرناک باید مطهری را اخراج می‌کرد.

نادر جعفری: در دقیقه 15 مطهری با پا ضربه به کمر بازیکن پرسپولیس زد و داور این برخورد را ندید. کمک داور هم درست ندید و به همین دلیل داور نتوانست جریمه شخصی در نظر بگیرد. در این صحنه داور باید به مطهری اخطار می‌داد.

* جعفر خوشرو: خطای مهاجم استقلال کارت زرد داشت.

* ابراهیم میرزابیگی: مهمترین صحنه‌ای که از دست فغانی در رفت این بود که باید به ارسلان مطهری کارت زرد نشان می‌داد چرا که خطای بازیکن استقلال شدید نبود.

* نوید مظفری: اخطار داشت و مطهری باید با کارت زرد جریمه می‌شد.

* حسین عسگری: کارت زرد برای این خطا کافی بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید