کد خبر:34482
پ

کارشناسی داوری بازی استقلال و مس رفسنجان

نوید مظفری در خصوص کارشناسی داوری بازی استقلال و مس رفسنجان نظرات خود در مورد صحنه های حساس بازی را بیان کرد. کارشناسی داوری بازی استقلال و مس رفسنجان در دقیقه یک، گل استقلال به درستی آفساید اعلام شد و تصمیم کمک داور صحیح بود. دقایقی بعد و در دقیقه هفتم، پنالتی برای استقلال گرفته […]

نوید مظفری در خصوص کارشناسی داوری بازی استقلال و مس رفسنجان نظرات خود در مورد صحنه های حساس بازی را بیان کرد.

کارشناسی داوری بازی استقلال و مس رفسنجان

در دقیقه یک، گل استقلال به درستی آفساید اعلام شد و تصمیم کمک داور صحیح بود. دقایقی بعد و در دقیقه هفتم، پنالتی برای استقلال گرفته شده که درست بود زیرا بازیکن مس پای مهاجم استقلال یعنی کوین یامگا را زد و خطا بود.

▪️او ادامه داد: در دقیقه ۳۲، داور به درستی برای مس پنالتی گرفت ولی کاملا فراموش کرد که در این صحنه بازیکن استقلال را اخراج کند چون موقعیت آشکار گل‌زنی محسوب می‌شد. اعلام پنالتی فقط در صورتی اخطار برای بازیکن مدافع دارد که جدال بر سر توپ بوده باشد، در حالی که در این صحنه مدافع استقلال یعنی مرادمند خطای هل دادن را مرتکب شد. طبیعتا هل دادن جدال بر سر توپ نیست و داور باید اخراجش می‌کرد.

▪️مظفری در ادامه گفت: تصمیم داور در مورد پنالتی دوم استقلال کاملا درست بود زیرا مدافع در ادامه حرکت بازیکن استقلال را سرنگون کرد و خطا بود. مهم نیست مدافع قبل و یا بعد از ضربه مهاجم به توپ، خطا کند و در هر زمانی وقتی به حریف ضربه بزند،خطا به حساب می‌آید. هر دو کمک داور در این بازی روز خوبی را داشتند اما متاسفانه داور قضاوت خوب خودش را با اخراج نکردن مدافع استقلال زیر سوال برد و این اشتباه تاثیرگذار در نتیجه بازی را انجام داد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 8 ژانویه 2022 / 9:06 ب.ظ

    چرت بابا . مرادمند دنبال توپ بود تعادلش بهم خورد افتاد رو مهاجم. ضمن اینکه مهاجم هم قبلش برا خودش جفت پا گرفت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید