کد خبر:13537
پ

کارشناسی داوری بازی استقلال و ماشین سازی | استقلال یک پنالتی طلبکار شد؟

در بازی استقلال و ماشین سازی اتفاق خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد اما دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه ماشین سازی اتفاق افتاد که بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم معتقد به پنالتی بودند اما در مورد این دو صحنه اختلاف نظر بین کارشناسان داوری وجود داشت به طوری که برخی خطای دروازه […]

در بازی استقلال و ماشین سازی اتفاق خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد اما دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه ماشین سازی اتفاق افتاد که بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم معتقد به پنالتی بودند اما در مورد این دو صحنه اختلاف نظر بین کارشناسان داوری وجود داشت به طوری که برخی خطای دروازه بان روی قایدی را پنالتی و برخی دیگر پنالتی ندانستند؛ اگرچه اکثر کارشناسان داوری، برخورد توپ به دست مدافع ماشین سازی را پنالتی ندانستند.

 

آمار و اطلاعات بازی استقلال و ماشین سازی

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و ماشین سازی | استقلال یک پنالتی طلبکار شد

کارشناسی داوری بازی استقلال و ماشین سازی | استقلال یک پنالتی طلبکار شد

نوذر رودنیل:

همانگونه که بازی کیفیت فنی بالایی نداشت، اتفاق خاصی هم درباره داوری رخ نداد. دوندگی خوب و کارت های زرد مورد استفاده علی بای درست بود. در دقیقه 4+45 نیمه اول ضربه سر ووریا غفوری به بدن مدافع حریف برخورد کرد و این صحنه پنالتی نبود. البته در دقیقه 74 هم برخورد بین مهدی قائدی و دروازه بان ماشین سازی به درستی پنالتی اعلام نشد و داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت. من دیدم محمود فکری پس از بازی به داوری معترض شد اما داور این دیدار اشتباهی مرتکب نشد و تیم داوری هم عملکرد خوبی داشت.

 

مظفری زاده:

این بازی اتفاق ویژه ای نداشت و در صحنه خاص نیمه اول، برخورد توپ وریا غفوری به دست مدافع ماشین سازی پنالتی نبود. در دقیقه 74 هم برخورد دروازه بان ماشین سازی با مهدی قایدی پنالتی بود اما داور ترجیح داد تا آوانتاژ داده و به واسطه موقعیت خوب شیخ دیاباته از اعلام پنالتی صرف نظر کرد اما طبق توصیه فیفا، در این صحنه ها اعلام پنالتی ارجح به آوانتاژ است. در بقیه موارد نیز داور به درستی از کارت زرد خود استفاده کرد و سوت اشتباهی نداشت.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 26 نوامبر 2020 / 4:39 ق.ظ

    کیسه کشا به زوروباضربه پنالتی وایستگاهی امتیازمیگیرند کیفیت بازی زیرصفر

    • ابی 26 نوامبر 2020 / 10:24 ق.ظ

      لنگی های خیس با پنالتی های مفت و الکی 3 امتیاز مسخره به جیب میزنن کیفیت بازی زیر صفر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید