کد خبر:13838
پ

کادر فنی تمام استقلالی علیه پرسپولیس | این بازی جذاب است

سایت بتاکاپ – امروز از ساعت 16:15 دقیقه بازی حساس پرسپولیس و شهرخودرو از هفته چهارم لیگ برتر فصل 99/1400 برگزار می شود. همانطور که در مطلبی به مطالب فنی و آمار تقابل های پرسپولیس و شهرخودرو پرداختیم، حساسیت این بازی فراتر از یک بازی معمولی در لیگ برتر است.   برنامه کامل بازی های […]

سایت بتاکاپ – امروز از ساعت 16:15 دقیقه بازی حساس پرسپولیس و شهرخودرو از هفته چهارم لیگ برتر فصل 99/1400 برگزار می شود. همانطور که در مطلبی به مطالب فنی و آمار تقابل های پرسپولیس و شهرخودرو پرداختیم، حساسیت این بازی فراتر از یک بازی معمولی در لیگ برتر است.

 

برنامه کامل بازی های لیگ برتر

 

کادر فنی تمام استقلالی علیه پرسپولیس | این بازی جذاب است

کادر فنی تمام استقلالی علیه پرسپولیس | این بازی جذاب است

شهرخودرو در حالی پای به این میدان می گذارد که از یک کادر فنی تمام استقلالی بهره می برد. سید مهدی رحمتی که البته امروز به علت محرومیت قادر به نشستن روی نیمکت نیست سرمربی این تیم است و محمد نوازی و علی سامره هم دستیاران او هستند. رحمتی با استفاده از یک مربی خارجی به نام استفان کوزن نیز وزن علمی نیمکت خود را بالا برده و اشکان نامداری نیز دیگر استقلالی کادر فنی تیم شهرخودروی مشهد است که تقابل امروز عصر پرسپولیس با شهرخودرو را جذاب تر از قبل کرده است.

 

شهرخودرو به نسبت 3 تیمی که در ابتدای فصل با پرسپولیس مواجه شدند از مهره های معروف تر و قابل اتکاتری برخوردار است که از مهمترین بازیکنان این تیم در بازی امروز می توان به امین قاسمی نژاد، روح اله سیف اللهی، اکبر صادقی، میلاد فراهانی، معراج پورتقی، احمد الجبوری، فرشاد فرجی و حسن جعفری اشاره کرد.

 

به نظر می رسد با توجه به قدرت بالای فاز تهاجمی شهرخودرو، این بازی یک محک جدی برای ساختار دفاعی پرسپولیس محسوب می شود. معراج پورتقی ستاره سابق تیم امید استقلال که در بازی که با 6 گل از سد امیدهای پرسپولیس گذشتند نیز گلزنی کرده بود و آقای گل جوانان بود در این بازی حضور دارد؛ او در بازی قبلی شهرخودرو با یک گل زیبا، حضور یک ستاره جدید در فوتبال ایران را نوید داد و باید دید خط دفاع پرسپولیس چطور مثلث احمد الجبوری، روح اله سیف اللهی و معراج پورتقی را مهار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید